18.1.2014

Uusia tuulia!

Mä yritin äsken kirjottaa tänne, mutta kun kirjotin jonku matkaa, niin pyyhin sen kuitenki pois.
Tää blogi ei enää tunnu mun omalta. Mä oon muuttunut niin paljon siitä kun mä tän blogin tein (8.1. tuli kaks vuotta täyteen tälle blogille, wuhuu!). Olin sillon ysiluokkalainen mamman tyttö, vähän liian nössö ja jolla oli miljoonia ongelmia, mutta en mä enää oo sellanen. Siksipä mä oon ajattelut, että tekisin 
U U D E N  B L O G I N !

Mä ajattelin nyt kattoo pari jaksoa Serranon perhettä (löysin kirpparilta ykkös tuottarin 3€!) ja alan sit suunnitella ja väsäillä uutta blogia! Nita kyllä saattaa joutua auttamaan mua sen ulkonäön kanssa, joten siinä menee jonkuki aikaa. Ja mä en kuitenkaan poista tätä blogia, en vaan raaski. Kaikki ihanat teinivuosien angstauspostaukset menis siinä. 

Joo, mä en nyt millään malttais odottaa, että se on valmis! Mutta mä ilmoitan täällä kun se on valmis! Mun myöhästynyt uuden_vuoden_lupaus vois olla vaikka että panostan blogiin ja teen postauksia vähän useammin kun kerran neljässä kuukaudessa. Ja panostan kuviin. Ja sisältöön. Ja mun kirjoitusvirheisiin.

Palaillaan uuden blogin merkeissä! (omg, voiko noin sanoa? se kuulostaa ihan vammaselta...)

<3: NEA

Ei kommentteja: