30.6.2013

Kivsuja juttuja!

Heippa!

Pienen pieni tauko tuli pidettyä taas, monesti oon meinannu tehä postauksen, mutta sitten se on aina jääny kesken eikä sit enää oo ollu inspistä.
Mutta nyt koitan tässä taas aina silloin tällöin kirjotella tänne, ettei ihan kuolleeks mene.

Jööö-ö. Emmä jaksa alkaa kertoa mitään mitä on tapahtunu aaaikoja sitte. 
Eka lukiovuosi takana, meni nopeasti ja oli ylä- sekä alamäkiä. Eniten varmaan alamäkiä, mut ens vuonna paremmin toivottavasti! Välillä meinasin kuolla, lopettaa koulun kesken plaaplaa, mut ihan hyvin selvisin kuitenkin ja niin.

Voi että, mulla on niiiiin paljon asioita kerrottavana joten tästä voi tulla aika melkonen sekapostaus.

Tässä kesän aikana on ollu töitä 2 viikkoa uimakoulussa, oli aika huippista. Tykkäsin kovasti.
Pikkuveljen rippijuhlatki oli x2, kotona ja iskällä.
Juhannus oli ja meni, olin menossa Rossolle viettään sitä, mutta sitten tuliki äkkilähtö Kalajoelle, jee.
Siellä oli tosi kivaa ja jännää, semi hyvännäkönen poika, tuttuja paljon ja kaikkea kivsua. Äiti ei kyllä oikein tykänny, mut meni jo.. (:

Olin tässä jo valmistautunu henkisesti, että meen töihin heinäkuuks museolle, mut onnekseni sain töitä kaupasta (: Siellä oon töissä koko heinäkuun, toivottavasti myös elokuun puoleenväliin.
Jees, saan ehkä viimeinki ostettua sen läppärin, koska palkka on 1000000000 kertaa parempi ku museolta oisin saanu.

Sitten niiin joo, jos saadaan Nitan kans kaikki raha-asiat hoidettua, niin perjantaina se ois matka kohti Turkua ja Ruisrockia! Toivottavasti tää ei nyt kusase, koska tätä oon oottanu niiin paljon.

Ja sitten kaikista paras asia! Oon jo kauan haaveillu omasta kisusta ja maanantaina mä vaan päätin, että nyt sen hommaan. Mietein kaiken valmiiks ja pistin facebookiin ilmotuksen ja ei menny kauaakaan kun sieltä tuli kaks killiehdokasta! Näin kuvat ja heti tiesin, että toi on mun. Se on tyttö ja ehkä maailman söpöin.
(Toivottavasti sain käyttää tätä kuvaa täällä!)
Aaaw<3 Nimeä en vielä paljasta (; 
Kotiin se pääsee sitten kun se on luovutusikänen, eli viel muutama viikko pitää odotella.
Käytiin äitin kans toissapäivänä ostelemassa sille vähän tarvikkeita yms, mm. kantohäkkimikälietsydeemi, sellanen ''vessa'' : D, valjaat, kaulapanta, ruoka- ja juomakuppi, raapimispuu ja sellasia. 80€ niihin meni, mut onneks äiti makso jotain ja mä haluan vain parasta mun pikku vauvalle (:
Tosiaan sille ostettiin valjaat, koska siitä tulee sisäkissa, joten se saa mennä ulos ku vaan valjaissa. En halua ottaa sitä riskiä että se jää heti auton alle, koska Kaustisella on vähän vilkkaampi liikenne.

Ja juurikin tuon kissan takia + asuntolat tulee ihan täyteen, niin oon kattellu ittelleni ja kisulle omaa kämppää ja jo yks vaihtoehto on löytyny ja jos se yks kämppä on vapaana, niin siinäki ois yks. Toivottavasti Jumala suo, että se kiva kämppä löytyis minne sais kissan tuua, eikä ois kovin kalliskaan.

Jouu, siinäpä on nyt vähän tekstiä. Koitan palailla tässä joskus! (:

<3: NEA


Ei kommentteja: