23.3.2013

I want to be perfect.

Mulle on iskeny nyt aivan järkyttävä ulkonäkökriisi. 
Peilikuva ei miellytä silmää ollenkaan.
Hiukset on tyhmät, naama vammaa ja kroppa ei todellakaan oo missään hyvässä kunnossa.

Eniten mua on alkanu tuo mun paino häiritä.
Varsinki mun ja Nikon eron jälkeen oon alkanu ''syyä suruun'' ja se alkaa näkyä.
Olin maanantaina terkkarilla käymässä ja ku näin sen mun painokäyrän, niin sillon tuli tosi pahamieli. Se oli aluks sellasta tasasta, kunnes yhtäkkiä tulee sellanen kohta missä se käyrä nousee tyyliin taivaaseen. Siitä mulle tuli sellanen, että nyt on aivan pakko alkaa tehä jotain.

Oon aina ollu hoikka ja haluan pysyä hoikkana.
Tällä hetkellä en tunne itteeni hoikaks. Tunnen itteni vähän liian isoks.
Ja siksipä mä nyt koitan vähän pudottaa painoa ja saada kiinteytettyä mun vatsaa ja persettä + ei olis paha jos sais noi jenkkakahvatki veke. Mulla on kasvoissa sellasta vammasta pyöreyttä ja haluan sen pyöreyden pois. Haluun olla oikeesti laiha.
Alotan maanantaina tän mun operaation. Jätän karkit, herkut sun muut ja liikun niin paljon ku mahollista. 

Ja nyt mä oikeasti aion toteuttaa tän.

Haluan näyttää mahollisimman hyvältä muiden silmissä ja omissa silmissä.
Haluan olla täydellinen.




ps. haluan tollaset lantiolävärit!

: Nea

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mun silmissä oot ainaki tosi nätti ja laiha :o haluaisin olla ku sä..toivoisin ettet mee kumminkaa liiallisuuksii laihuttamisen kans.muista et monipuoline ja terveelline ruokavalio on myös osana painonhallintaa :)
-ystäväsi terveystiedonkokeesta: M

Anonyymi kirjoitti...

Olet nätti ja laiha. Älä huoli siitä, moni on kateellinen siitä kuinka kaunis ja laiha oot :)