27.2.2013

Wednesday

Ihanaa, loma. Vaikka se onki jo puolessa välissä niin silti.
Väsymys kaiken suhteen oli niin suuri, että osu just sopivaan aikaan tää hiihtoloma.
Huomas ainaki poissaoloista tän väsymyksen, pari luvatonta tuli.. :<

Loma alko sillä, että menin kotiin perjantaina, lauantaina lähin Nikon ja parin muun tyypin kans Kokkolaan paardeilemaan, oli muuten aika kiva ilta/yö. Sinä iltana tajusin, et miten onnekas oonkaan ku mulla on niin ihana poikaystävä (: Onnellinen tyttö täällä ruudun takana.

Sunnuntaina taas vaan kotiin ja siitä tähän päivään saakka oon ollu vaan kotona, koska kaikki kaverit huitelee jossain lapissa ja kalajoella. Poikaystävä on ollu koko ajan 5km päässä, mut ei oo sitäkään tullu nähtyä.. :< Eli neljän seinän sisällä oon vaan koomaillu.

Kotona on mielialat heitelly laidasta laitaan, on tullu riideltyä ja naurettua. Välillä oon aatellu, et nyt todellaki vaan karkaan täältä, mut en kuitenkaan oo tehny sitä.. Mä en vaan enää kuulu sillain kotiin, ku on tottunu olemaan Kaustisella ja tehä mitä ite lystää. Viikonlopuks suuntaan iskälle, vähän naamojen vaihosta.
Lisäks olis yhet bileet suunnittelussa, mutta saa nähä miten käy.

Kuuntelen tässä yhtä biisiä ja mulle tulee siitä kylmiä väreitä, ja se sais mut jotenki tajuamaan et miten onnellinen mä ihan tosissani oon. En muista olleeni näin onnellinen ikinä. Elän nyt niin parasta aikaa. 
Mulla on aivan ihania ystäviä, maailman paras poikaystävä josta en luovu koskaan ja rakkaat äiti ja sisko + muu perhe. Mun ei tarvii koskaan olla yksin, aina voin laittaa tekstarin jolleki ja pystyn lähes aina näkemään jonku mulle tärkeän ihmisen jos tulee sellanen tarve.
Tää maailman paras onnellisuuden tunne johtunee siitä, että oon kasvanu ja ymmärrän, mitkä asiat on niitä ykkösiä elämässä ja lisäks, oon rakastumassa.

Vakavana.

Nyt keskityn söpöilymusiikkiin ja datailuun, öitä muruset! <3

: Nea

3 kommenttia:

Veera kirjoitti...

Ooi ku oot kaunis! ♥ ja ääh toi paitaki on niii kiva :-)

Neajj kirjoitti...

Voi itse olet! <3 ja kiitän (:

Nita kirjoitti...

VOI HERRAN JUMALA OOT IHAN SAATANAN KAUNIS ♥
mua alko melkee itkettää ku katoin tuota kuvaa :'D mun pikkusisko alkaa kasvaan naiseksi ;____;

ja tiesin et toi paita sopii sulle ;D ootas vaa ku tuun takas Suomeen ni laitetaan sun vaatekaappi uuten uskoon, välillä musta tuntuu, että mä tiiän parhaiten mikä sulle sopii ;D