4.2.2013

Life ain't easy

Viikonloppu oli ihan kauhee, oikeesti.
Olin koko ajan neljän seinän sisällä kotona ft. äkäset perheenjäsenet.
Olin ihan kauheen väsyny, kaikki ärsytti ja piti vähän itkeä.
Enkä ees nähny Nikoa koko viikonloppuna, mur. Viimeks nähny sitä edellisenä lauantaina. Iksu.

Torstaina lähin kotia, koska sain sairaslomaa selän takia. Eli siis olin torstaista sunnuntaihin neljän seinän sisällä näkemättä ketään. 

Onneks nyt vähä alkaa elämä voittaa, koska uus jakso alko tänään ja mun lukujärkkä näyttää ihan mukavalta (eka vapaalinja koko aikana!) (: Lisäks nyt ootan ihan himona ens viikonloppua, sillä jos suunnitelmat toteutuu niin se ois paardit täällä Kaustisella! Sitte näkisin Nikoaki (:
Ja lisäks kohta on ystävänpäivä, vanhat (jatkot!) ja penkkarit. (:
Espanjan matkaki lähenee pikkuhiljaa! (;
Can't wait!

Oon tylsis, ku mulla ei oo ikinä mitää kuvia, mut ku en uskalla tähän koulun koneelle tallentaa mitään kuvia, ku ei oo hajuakaan minne ne menee ja näin.

Jooo tällästä tänään, koitan postailla mahdollisimman pian uudestaan!
ps. Miks musta tuntuu, et tää mun blogi menee koko ajan tylsemmäks ja tylsemmäks? :<

: Nea


Ei kommentteja: