7.1.2013

Muutamia kohokohtia (:

Heippaheii pitkästä aikaa! 
Oon kirjottanu kunnolla viimeks liian kauan aikaa sitte, joten aattelin tänään korjata asian. (:
Mulla ei nyt mitää kuvia oo ku oon koulun koneella ja en osaa liittää tähän mun kameraa ja sit en ees tiiä mihin ne kuvat menee, mut jooh.

Kerron nyt muutamista kohokohista, mitä tässä nyt on tapahtunu. 

JOULU:

Vietin joulun kotona perheen kans sillain rennosti ja niiin (: Vähän meinas kuumetta olla, mut kyl siitäki selvisin. Aamulla oli joulupuuro, sit hengailtiin, päivällä joulusauna, iltapäivällä jouluruoka ja sit tuliki joulupukki. Lahjaks sain mm. Justin Bieber sänkyvaatteet (<3), uuden kännykän, vaatteita, paljon suklaata, rahaaa, jotain kauneusjuttui ja sillain. Yhteiseks saatiin äitin ja Nitan kans uusin singstar ja sitä on tullu lauleskeltua ihan urakalla. (: Ei kai jouluna mitään sen kummempaaa.

UUSI VUOSI:

Uuden vuoden vietin Halsualla, hengailin ihmisten kans, käytiin muutaman tyypin kans kattelees rakettei ja näin. (: Joskus yöllä lähettiin kattoon Räyrinkiin, et millaset paaardit siellä oli ja ku sieltä lähettiin niin meninki kotiin ja kello oli jotain puol viis aamulla : D

ja sitte viel:

4.1.2013 ELI VIIME PERJANTAI:

Jäin Kaustiselle ku oli pienet paaardit ja siel sitte olinki koko yön.
Oli ihan hauskaa, säädin siel yhen pojan kans ja aamulla oli pikkunen morkkis, mut eei se enää häiritse. 
Näitä sattuu ja tapahtuu aina sillontällön. : D Mut oli ihan mukavaa vaikka olinki ainoa tyttö siel poikien kans. Olishan sitä tyttöseuraaki kaivannu, ku pojat puhu jostain autoista siellä ja niiin.
Tälläsia iltoja oli kivempi viettää vähän useamminki (:

Elämä on paljon muksempaa nyt ku oon päässy taas ''piireihin'' sisälle ja mua oikeesti kysytään nykyään paikkoihin ja bileisiin. (: Tykkään viettää aikaa just tollasella mukavan isolla porukalla.

Tuollasta mun elämässä. 

Tänään on ollu aika kiireinen päivä, ku on ollu pitkä päivä koulus, laulutreenit ja musateatteri ja näin. 
Mut eii kai sen kummempaaaa (:
Toivottavasti ehtisin huomenna postailla jotai. 

POSTAUSEHDOTUKSIA SAA TOKI JA PITÄÄ HEITTÄÄ! (: 

: Nea

Ei kommentteja: