18.11.2012

This is the end, hold your breath and count to ten

Jepajee, tää viikonloppu on menny Kaustisella, joten saatte vieläki oottaa sitä Turkki postausta!
Täällä on aika paskaa olla alone, mut onneks Rosso oli mun seurana lauantaihin asti. (:
Perjantaina tuli pidettyä hauskaa, lauantaina illalla olin konsertissa Kokkolassa ja meinasin nukahtaa.
Tänään nukuin myöhäseen, söin ja kipitin tänne koulun koneelle.

Mulla on ihan kauhee kyllästyminen kaikkeen tällä hetkellä. Mikään ei jaksa kiinnostaa, väsyttää vaan koko ajan ja kaikki stressaa. Koeviikko alkaa ens perjantaina, mun rahatilanne on aika pelottavan huono, oon kyllästyny olemaan ilman omaa poikaystävää (c'moon, oon ollu jo reilu vuoden säätämättä kenenkään kans ja läheisyydenkaipuu on suuri..). Välillä tekis mieli vaan mennä peiton alle yksin masentumaan ja itkemään, mutta kuitenki samalla kaipaa sitä, että sais puhua vaan henkeviä rakkaitten ystävien kans ja sillain. Mun tekis niin mieli avautua kaikista asioista ja kaikkea, mut en mä vaa jotenki uskalla.
 Samalla haluun tehdä jotaki tän kiinnostuksenkohteen eteen, mut mä en vaan uskalla.
Mulle on jääny ihan kauheet traumat entisistä säädöistä. Aluks kaikki oli ihanaa ja sitte ku jutellaan kaikesta mukavasta, niin sitte ihan yhtäkkiä kaikki onki ohi, sen yhen ja ainoan keskustelun aikana.
Se tuli niin puun takaa ja ihan arvaamatta, että oon alkanu pelätä sitä ihan tosissaan.
Just sillon ku aatteli, että kaikki on hyvin, niin sekuntia myöhemmin kaikki on ihan toisinpäin.
Musta on tullu sitoutumiskammonen ja aloitteentekemiskammonen.
Ja mä en tiiä miten pääsisin mun kammoista erooon.


Joo, mä taidan pikkuhiljaa lähteä kämpille laittautuun, koska mennään äitin kans kattoon Kokkolaan Twilightin aamukoi osa 2 ! 


: Nea

Ei kommentteja: