7.10.2012

Sä olet mun, eikä toiset voi sua repii itselleen


Uuhh, väsyttää ja jotenki kemmasesti itkettää vaikkei oo mitään syytä..
Johtunee tästä mun koeviikon jälkeisestä olosta ja niiin.
Selvisin koeviikosta hengissä. Fysiikan koe ei tainnu mennä läpi, mut kaikista muista mun pitäis päästä.
Mut se fysiikan koe oli oikeesti aivan järkyttävän vaikea ja fiksu ku en ole niin.

Oon tehny ittelleni tupakoimattomuusalkoholittomuuskarkittomuus-lakon ainaki Turkin matkaan asti.
Aika hyvin oon onnistunu, tänään rikoin tuota karkittomuus-lakkoa, mut ennemmin karkkia ku tupakkia (:
Muista lakoista oon onnistunu pitämään kiinni. Kaustisella kun noita houkutuksia tulee jokapäivä vastaan..

Mua muuten ärsyttää ku mun elämä on päivästä päivään ihan samanlaista.
Joka ikinen päivä teen ne kaikki samat asiat.
Ulkonäköki kyllästyttää niin kympillä kyllä ja aattelinki koittaa uudistaa itteäni värjäämällä hiukset...................... blondeiks. Haluan kokeilla vielä että sopiiko vai ei. Ja Nita varmaan haukkoo siel henkeä tai jotaki, mut nyt ku oot siellä kaukana, ni et voi estää mua, muahhaha.
Mut aattelin toteuttaa mun operaation vasta Turkin matkan jälkeen ja värjään sillai pikkuhiljaa, et siinä välillä taidan olla jonku aikaa ihana porkkanapäää<3 Ja jos ne blondit ei mitenkään sovi, niin sitte takas bruneteks.
Hiukset kyllä kärsii, mut haluan oikeesti kokeilla.

Oon tällä hetkellä iskällä, ku tuli jotenki sellanen olo et vois tännekki tulla välillä.. Oon jotenki niin kyllästyny olemaan kotona ku siel on aina jotenki ahistava ilmapiiri.. Tuun aina tosi vihaseks ja äkäseks siellä.
Toki haluan nähä pikkuveljiä ja äitiä, mut joku siinä vaan on etten enää viihy siellä niin hyvin..
Ja tää saattaa johtua siitäki, ku ei oo enää Nitaa siellä.. Tai ehkä oon nyt jotenki vammasella tuulella, et aattelen asioita negatiivisesti tai jotaki.

Tää mun postaus on nyt tällästä hyppimistä aiheesta toiseen, mut en jaksa välittäää.. : D
Mutta onneks maanantaina vaihtuu jakso ja saa jotai uutta tähä booooring elämään. 
Mut maanantai ei oikeen inspaa, koska musahissaa, musateoriaa, ruotsia ja uskontoa. NAM.
Mut jepa, eiköhän tässä ois tarpeeks tekstiä tälle päivälle.


LAITTAKAA JOTAI POSTAUSEHDOTUKSIA! 
Ja oikeesti voisin käyttää tuota mun ihanaa kameraaki välillä ja laittaa kuvia tänne blogiin.
Koitan oikeesti tsempata!

PS. Teitä lukijoita tulee aina välillä lisäää ja nyt on jo 16! Huippua (:

: Nea


Ei kommentteja: