3.10.2012

Never give up.

Kokeisiin lukemista, kokeitten tekoa, ittensä kiduttamista kahdella tapaa.
Koeviikko on aika perseestä. Tapan itteni kohta.
Kidutan itteeni käymällä lenkillä, koska vartalo ahdistaa ja haluun olla kohtuuu timmissä kunnossa Turkin rannoilla.

Niin ja joo, toinen kidutustapa. Oonko ainoa, vai onko samiksia, että kun sulla on ollu joku säätö ja sen kans menee ''poikki'' niiin sitte käyt kyylään sen profiilikuvaa fbs every day..?
Tänään taas tein tän mun rutiinin ja ei hitto ku otti oikeen sydämestä ku näin miten se tyyppi on muuttunu niin täydelliseks ja se, että se tyyppi on ei-tavoteltavissa.
Siis täytyy sanoa, et mua vituttaa ku mokasin ja annoin sen mennä.
Oon koittanu kattella kaikkia poikia sillain, mut jotenki se ku ei osaa päästää irti entisestä, ni estää mua löytämästä uutta. Mä oon vähän miettiny, et oisinkohan mä ehkä jollakin tapaa rakastunu siihen. Vai onkohan tää vaan tositositosi suurta ihastusta? Siitä on jo yli vuosi ku tapasin tuon pojan ja nykyäänki ku aattelen sitä, ni alkaa jännittää ja hymyilyttää. Samalla tavalla niinku alkuaikoina.
Jooo. Nyt oon avautunu.


: Nea

2 kommenttia:

Nita kirjoitti...

okei, kaks asiaa. toisesta ehkä suutut ja toisesta et, joten kerron eka sen, josta suutut ni lepyt sit sillä toisella : D

1. en usko, että se on rakkautta. vähä sama juttu ku mulla v:n kans (siis sen aikasemman v:n, ei villen, if you know what I mean?). Roikuin pitkään siinä kiinni, enkä osannu päästää irti ja hölmönä menin luulemaan, että oon rakastunut siihen. Mutta enhän mä kuitenkaan _oikeasti_ tuntenut sitä. En tiennyt kaikkia sen vikoja, en edes kaikkia parhaita puolia. Olin vain viehättynyt sen ulkonäöstä ja siitä, mitä vähän opin tuntemaan. Et sä voi tietää, vaikka se tyyppi ois joku narsistinen hyväkskäyttäjä tms. En nyt väitä, että olis, mutta sä et kuitenkaan voi tietää, koska ette tunne toisianne kunnolla. Eiks niin? Eikä tän oo mitenkään tarkotus nyt loukata sua tai tuomita sun tunteita.. Mutta sitte ku se seuraava tyyppi tulee johon ihastut, tajuat, ettet koskaan ollut rakastunu tähän josta nyt puhut. Mulle kävi niin ku tapasin T:n........... :----DD ehehhe.

2. MITÄ VITTUA, MILLON SIITÄ ON TULLUT NOIN KUUMA?!!! kävin kans kyylääs fbs sitä : D vittu oikeesti, iha helvetin kuumis. (en vieläkää muista kuin vanha se on mut jos se on ´96 ni on vähä noloo mun kannalta hehkuttaa..) mut joo, tosi komee, muuttunu tosi paljon, eikä oo enää pallero! :D

nyt uskallan kommentoid kaikkee tällasta ku et voi lyödä mua ♥ hahahah. kauhee ikävä sua murunen.

Neajj kirjoitti...

1. Truetrue.... ollaaan aika samiksii ni ehkä mulla sama juttu (: kiitti ku palautat mut aina maan pinnalle<3

2. NIIMPÄ!!! en voi käsittää. se on '95 ! (: okeikaikkitunnistaakenestäpuhun......

Mu ahhahhahhaaa. mullaki sua<3