15.10.2012

hiusongelma!

Aattelin, että kerron tän asian sitte ku se on tapahtunu, mutta en mä kyl malta ja mulla on asiaan liittyvä ongelmaki! : D Elikä siis äiti käy varaan mulle huomenna ajan kampaajalle, koska aattelin blondata nyt mun hiukset (!!!) (: Oon jo kauan aikaa pähkäilly ja aluks päätin et vasta Turkin matkan jälkeen blondaan, mutta en jaksa oottaa ja kun sitä rahaaki viel on niiin miksikäs en nyt toteuta mun suunnitelmaa.
Ja se mun ongelma on, et pitäiskö värjätä enemmän tälläset
a)

VAI 

b)

Siiinä mun suuri ongelma. Ja saa nyt nähä, että saako näistä mun hiuksista lähellekkään kummankaa värisiä..

KERTOKAA TOKI KUMPI VÄRI OIS KIVSUMPI! (:

Loppuun viel pari neanblondi kuvaaa:




hemaiseva minä..

: Nea

3 kommenttia:

rrosita kirjoitti...

Uuuuuu ! B ois ihanat :)

Neajj kirjoitti...

Jooo, mäki kyllä oon haaveillu noista B:n hiuksista! Kattoo sitte, että miten käy (;

Neajj kirjoitti...

Jooo, mäki kyllä oon haaveillu noista B:n hiuksista! Kattoo sitte, että miten käy (;