16.9.2012

Mun ihanaa elämää.


 
Voivoi miten paljon mä kaipaankaan tuota viime syksyä.
Ysiluokka oli just alkanu, mulla oli paljon ystäviä, aivan ihana poikasäätö, sain asua viel kotona ja kaikkea muuta muksaa.
Nyt mulla ei oo mitään noista. Mulla on vaan pari ystävää, ei oo poikasäätöjä, jouduin muuttaa kotoa jne. Mä en oo tällä hetkellä yhtään niin onnellinen ku tuolloin. Kaustiselta ku tuun kotiin, niin viikonloput menee vaan kotona istuessa. Mulla ei oo enää Halsualla paljoa sellasia ihmisiä, joita vois nähdä. Mulla ei oo poikaystävää, jonka kans vois tehä kaikkea kivaa tai olla vaan.
Nyt pikkuhiljaa mä oon tajunnu, et menetin oikeesti jotain tosi arvokasta ja täydellistä syyskuussa ja tällä hetkellä mua oikeesti vituttaa se niiin paljon. Kunpa vaan saisin palata ajassa taaksepäin ja tehdä asiat erilailla. Tälläki hetkellä voisin olla onnellisempi.
 
Mä todellaki toivon, et viel tässä joskus joku musiikkilukiolaisista osottautuis täydelliseks pojaks.
Mä siis kaipaan mun elämään niin paljon läheisyyttä ja hellyyttä, ettei sitä voi sanoilla kuvata.
Mun siskoki sano yks kerta ku itkin kaikkien paineiden takia, että mun pitäis hankkia poikaystävä.
Se tois mun elämään jotaki uutta ja jännää. Auttais jaksamaan.
Miks poikaystäviä ei pysty hankkimaan ihan näin tästä vaan? Helpottais huomattavasti.
 
Joka ikinen kerta ku nään tai kuulen, että joku on tehny jotaki kivaa poika/tyttöystävän kans, ni tuun aivan kauheen kateelliseks. Mulle on tuota kateellisuutta alkanu tulemaan nyt vasta lähiaikoina.
Miks joillekki nuo asiat on ihan älyttömän helppoja ja sitte just mulle niitten pitää olla niin helvetin vaikeita? Onko mussa jotaki vikaa vai mistä kiikastaa? Mä en jaksa ees ajatella tuota enää, koska oon ajatellu tuota niin paljon, et pää oikeesti räjähtää.
 
Huooh.
 
Nyt mun tekee mieli nukkua vuorokauden ympäri, joten öitä kaikki.
Musta jotenki tuntuu kuitenki et mua ollaan repimässä ennen kymmentä sängystä.
Mukavaa olla kotona jooo.
P.S. Mulla on ihan semi jees tapa kuolla; kylmyyteen omassa sängyssä<3
 
: Nea
 
 
 
 
 

2 kommenttia:

Nanni kirjoitti...

Nea, mulla on välillä ihan sama tunne, kaipaan läheisyyttä ja tekis mieli omistaa semmonen ketä saa halata ku siltä tuntuu, mäkin toivon että löytäisin "sen oikean" musalukiosta, vaikka se tuntuuki ihan mahottomalta ajatukselta... Eli et oo ainut jolla on tuommosia ajatuksia. :) tsemppiä sulle! Koita jaksaa! :)

Neajj kirjoitti...

No kiva etten oo (: Kiitoksia kovasti ja tsemppiä sullekin ! (: