11.9.2012

Dadadaam

Hehahehehaha, mun blogi on löytyny hauilla ''jami on mulle rakas'' ja ''lesbokuvia'' AIVAN.

Mut jooo ei mua oo oikeen inspannu kirjotella tänne, mut nyt ku tulin yksin koneille tylsyyden takia, ni aattelin tässä välissä kirjotella tännekki jotain. 
Mun piti vissiin kertoa jotaki tästä mun lukioelämästä Kaustisella.  

Eli siiis 13.8 muutin Kaustiselle asuntolaaan ja 14.8 sitte alko koulu.
Mulla on kämppiksinä kolme kivaa tyttöä, joitten kans tuun onneks ihan hyvin toimeen. (:
Ja joo on se asuntoki nyt ihan jees, älyttömän pieni vaan, eikä omaa rauhaa saa oikeen ku meillä on jaetut huoneet. Mut kyl siellä on ihan hyvin pärjänny. 
Tuon muuttopäivän ja ekan koulupäivän välisenä yönä meillä oli sitte mokutus, jota ootin aivan paniikissa, mut eei se ollu niin paha ku aattelin..
Eka koulupäiväki meni aika mallikkaasti, vaikka jännitti aika paljon.
15.8 oli sitte laulukokeet, että ketkä saa laulutunnit ja mä sitte kusin sen, mutta pääsin kuitenki lauluryhmään ja oon jonossa yksinlaulutunneille! Aattelin eilen että haluan alkaa soittaa pianoa, joten varmaan oon kohta siinäki jonossa. (:
Mut muuten täällä koulussa on menny aivan tosi hienosti ja tykkään kyl olla toosi paljon täällä.
Koulu ei oo viel ollu ihan sellasta älyttömän rankkaa, mut kyllä on pari kertaa itku päässy noitten läksyjen, aineiden, referaattien yms kans.. Oon muutenki tosi väsyny aina, et päikkäreitä tulee nukuttua melkee päivittäin, mut eiköhän tää tästä!

Joou tässä on nyt tämmönen pikapäivitys, koitan huomenna kirjotella jotaki hieman mielenkiintosempaa tänne, jos koneille eksyn. (:

: Nea

Ei kommentteja: