3.6.2012

Sunnuntaiii

Heippaheei! (:

Ei oo kuulunu musta piiiiiiiitkään aikaan, mut mulla on ollu niin paljon kaikkea mahollista.
Koulussa vikat päivät on ollu kauheen sekavia, ku on pitäny järkätä ysien tuntia, koittaa palauttaa kaikki kirjat, hoitaa asioita jne. Päättärit oli perjantaina ja kyllä sillon vähän itketti, ku mä nyt vasta käsitin, etten välttämättä tuu näkemään joitaki ihmisiä koskaan ja niitä rakkaitaki näkee harvemmin :< 
Mut päättäreissä oli hyvää se, että sain stipendin jostain yrittämisestä jne, en enää kyl muista ku menin jotenki ihan shokkiin, ku en oo koskaan saanu stipendejä ja en ees oottanu yhtään stipendiä.. : D
Tokari oli ihan okei, en oo kyl ihan tyytyväinen, koska mun keskiarvo on 7.1 ja se meinaa sitä, että saan varmaan sanoa hyvästit musiikkilukiolle... Mutta voihan se ihme tapahtua, että pääsenki.. (:
En ees lähteny minnekkää juhlimaan päättäreitä, vaan menin kiltisti kotia järkkäilemään yo-juhlia.

Eilen siis tosiaan oli Nitan ylppärijuhlat ja voiii kauhia ku juhlien jälkeen olin ihan kauheen väsyny!
Menin jo ennen klo 23 nukkumaan ja heräsin joskus 10.15.. Nyt tässä sitte ootellaan, et sais alkaa laittautua, koska tänään pitäis viel jaksaa juhlia! Eli siiis pikku prinsessan ristiäiset tänään ja musta tulee virallisesti KUMMITÄTI!Uiii, en malta enää oottaa (:

Harmi muuten ku mulla ei oo yhtään kuvia päättäreistä.. :<
Mut tänään otan ristiäisistä kuvia jne, et saan lisäillä tänne! (:

Ja toivottavasti nyt ehtisin hieman useammin kirjotella tänne !

Hyvää kesälomaa lukijat! (: 

: Nea

weheartit


 


Ei kommentteja: