8.6.2012

Huooooooooooh

Omggggg, ens viikolla (?) pitäis selvitä, et mihin kouluihin pääsen tai et pääsenkö minnekään. 
Oon jo henkisesti alkanu valmistautua siihen, et syksyllä mua odottaa Kokkola eikä Kaustinen, harmi kyllä..
Mun keskiarvo ei vaan riitä musiikkilukioon ja se on mulla toisena yhteishaussa..
Mut ei se nyt niin kauheeta oo, et joudun muuttaa Kokkolaan..
Nyt vaan pitäis pikkuhiljaa alkaa kattella asuntoa ja sitte onki kauhee säätö muuttamisessa yms..

Mut jollaki tavalla en oikeesti malta oottaa syksyä ku saa alottaa alusta. Uudet kaverit ja kaikki.

Johoooo, tää loma on alkanu aika tylsästi. En oo käyny missään, nähny kavereita tai tehny mitään jännää.
Mut ehkä sitte ku noi säät lämpenis, niiin inspais mennä tuonne kylälle kattoon meininkiä..

ooke, mä alan katteleen asuntoja netistä ja siivoomaan huonetta.. -.-

: Neajj

Ei kommentteja: