17.5.2012

Ostoksia !

Ekana päivänä tuli ostettua:

 Ginasta pitsimekko 19,95€
Se on oikeesti juhlavamman näkönen ja ajattelinki, et jos jotain koruja laittais ja korkkarit tuon kans ni menis päättärimekkona (:
 Ginasta huppari 24,95€
Oon jo kauan haaveillu tuosta harmaasta ja nyt vihdoin sain sen!
Kokojaki oli enää vaan yks tuollanen 36 ja sain sen napattua. JEES (:
Kirppikseltä kukkaro 2,50€
Ku tuon bongasin, ni rakastuin heti! Siinä on paljetteja ja kukkia ja on aivan älyttömän söpö!
Muutenki olin jo uuden tarpeessa. (:

Sitte toisena päivänä tuli ostettua:

 Ginasta lyhyt paita alennuksessa -50% eli maksoin 9,95€
Ihanan värinen ja tykkään mallista (:
 Cubuksesta pitsipaita 14,90€
Ihanan värinen ja aaah, se on pitsiä! Muutenki Cubus oli tosi kiva vaatekauppa ja toivottavasti Kokkolaanki pian ilmestyis! Ihania vaatteita kohtuu hinnalla (:
 Lindexiltä bikinit yhteensä 9,90€ eli ylä-ja alaosa 4,95
Halvalla sai kivat biksut, ni oli pakko ostaa! (:
 Samanlaiset ku ylemmät, mut vihreät! Mietin kauan aikaa et sopiiko mulle vihreä, mut päätin sitte vaan ostaa ja nyt oon happy! Aivan ihanat ja tykkään älyttömästi ja ei ollu kalliit (:
 Söpöt kengät H&M 14,95€
Söpöimmät koskaan ja oli ihan pakko ostaa!
 
Meikkivoiteen ostin ekana päivänä prismasta ja se makso jotain 11€ + viel hiusvärin 11-13€?, mut ei oo kuvaa (: 
Ginasta ostin sitte valkosen luomivärin 3,95€ 
Tyksin kovasti (:
+
Ostin seppälästä ihanat pinkit olkaimettomat rintsikat, joissa on pitsiä ja makso 9,95€ 
(:

Rahaa kulu ja oon tosi tyytyväinen kaikkiin mun ostoksiin kyl (:
Mitäs mieltä te ootte mun ostoksista? 

: Nea


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tekis mieli ryöstää sulta noi kaikki!! ah niin ihania<3 ootan jo innolla et saatais jostain rahaa ja lähettäis taas shoppailee oikeen kunnolla (;

Neajj kirjoitti...

ihhiih, ostit sääki kaikkia ihania!<3 Mut jooo, sitä ootellessa (;