11.5.2012

ÖÖÖÖ.

Heippa ! (:

Nyt sain itteni viimein kirjottaan postauksen. Oon meinannu joka päivä, mut sitte se on vaan jääny.
Tänään mä oon päättäny viettää koti-illan ja aion istua koneella kauan.
Koulussa oli aivan paskaa, paitsi terveystieto oli ihan okei. Ruotsin koe ja suunnistus, HYI.
Ja sen jälkeen mun piti olla myyjäisissä myymässä ja seki oli ihan tyhmää, ku sato ja oli kylmä.
Joo sellanen tyhmä päivä mulla ollu.

Aattelin nyt tässä hieman esitellä mun tuliaisia, joita sain äitiltä ja teemulta ku ne oli New Yorkissa jonku aikaa (:
 Eli siiis sain vähän meikkejä, wet n wildin kajaalin ja eyelinerin, joka on aivan huippu, sephoran ripsarin ja ihanan pinkin kynsilakan! Meikkejä tarvitsinki just, ku pääs loppumaan edelliset. (:
INY hupparin, joka on aivan ihana! Mutta kaikki varmaan aattelee, että mä oon ite käyny nykissä, mut ihan sama! : D + jami tunki mukaan kuvaaaan..........

Siinä tollanen vähän selkeempi kuva viel (: Ihanat noi mun yökkärihousut<3

Keskiviikkona kävästiin Annella kattomas pikku prinsessaa
Voi ku se oli kasvanu ja äääwäwä se on niiiiin söppänä!

Ens viikolla sitte olis kokeita, luokkaretkeä ja kokeita. Mut onneks noi kokeet on peruskoulun viimesiä (;
Luokkaretkeä ootan aika paljon, koska saa RUOKAA ravintoloista ja saa nukkua hotellissa ymsyms, muutenki viettää aikaa noitten apinoitten kans. Saa kans nähä, et onko mun, millan, veeran ja lotan hotellihuone viel pystyssä ku lähetään luokkaretkeltä............ + Meillä on ankaraa väittelyä, et kuka saa nukkua sängyssä.. : D 
Jooooo-o.

Kohta ois 9lk:n järkkäämät kukkamekkotanssit, päättärit ja nitan yo-juhlat ja aattelin, että käytän ehkä samaa mekkoa noissa kaikissa, mutta ensin vaan pitäis löytää se mekko + korkkarit.
Aattelinki nyt kattella nelly.comista yms muista kaupoista jos vaikka sattuis löytymään halpa ja ihana mekko!

Mut kai tää teksti saa jo riittää. Pitäkää muuten mulle peukkuja, et saan kesätyöpaikan ja et pääsen musiikkilukioon ! (;

: Nea
 

Ei kommentteja: