18.5.2012

Olis jo kesä!

Pakko nyt hehkuttaa, sillä mä sain kesätöitä! Laitoin hakemuksen pikkasen myöhässä, ja pelkäsin koko ajan, että ei ne ota mua töihin mut ilokseni tänään ku hain postia ni olin saanu kirjeen, jossa kerrottiin sitte et pääsin museolle. (: Eli heinäkuussa saa tulla museolle, ku mä oon siellä töissä!

En muutenkaan malta oottaa, et olis kesä.
Koulut olis sitte ohi ja mä saisin tietää, et mihin kouluihin pääsen jne.
Olis pikku prinsessan ristiäiset ja niiiiin.

Tän kesän mä aion viettää mun kaikkien ystävien kans, koska jos totta puhutaan ni mä nään kesäsin liian vähän niitä ja ne varmaan aatteli aina, et mua ei vois vähempää kiinnostaa ne enää.
Muutenki aion sen takia viettää niitten kans, koska en välttämättä nää niitä kauheen usein enää syksyn jälkeen, ku monet lähtee kohtuu kauaksiki. Mut onneks on pari tuollasta, jotka on toivottavasti mun kans samassa koulussa sitte. (: Mut on toki mukavaa, et tapaa uusia ihmisiä ja tutustuu niihin ja saattaa tulla uusiaki ystäviä.

Kesällä mä aion koittaa olla rohkeempi ja tutustua uusiin ihmisiin, esimerkiks festareilla jne.
Oon ollu liian nössö aina ja en oo uskaltanu jutella kenellekkää randomille mitään.
Ja toivottavasti kesällä ois sitte jotain poikasäätöäki : D

Mä oon niin innoissani noista kesätöistä, et en enää jaksa olla koneella, joten MOIIIII ! (:

: Nea

1 kommentti:

Nita kirjoitti...

se on GERTRUD!