4.5.2012

Hellooooou.

Moikkamoiii !
En oo postaillu, ku harvoin on kumpikaan kone vapaana ja riittää käyttäjiä.
Nyt sitte sain omittua tän äitin läppärin ittelleni hetkeks. : D

Eipä täs oo mitään erikoisempia tapahtunu. Koulussa on ollu ihan jees, tänään meillä alko koulutehtävä, että pitää pitää huolta nukesta yhen viikon ja kaivoin mun baby bornin esiin ja nyt sitte hoidan sitä tunnollisesti viikon. ( kenellekkään ei tarvii kertoa, et unohin sen tänään muovipussiin koulun jälkeen ja se on siellä edelleen...... )
Tunnollinen äiti. NOT.

Omgomg, mulla on ihan kauhea katumus päällä, koska en laittanu musiikkilukiota ykköseks yhteishaussa !
Tekisin mitä vaan, et voisin mennä ajassa taakse päin ja vaihtaa sen ykköseks ja kiviniityn kakkoseks.
Oon tässä vähän miettiny, et voisin koittaa kesällä hakea sinne sillai uudestaan, jos sattuis että joku ei haluiskaan mennä musluun ja jäis paikka tms. Tai sitte käyn vuoden Kokkolassa ja haen uusiks musiikkilukioon.
Pakko käydä kyl opolta kyselemässä, et onko mulla enää minkäänlaisia mahiksia.

Joo, en jaksa enää panikoida tuosta.
Huomenna olis suunnitelmissa, et menisin Jamin ja iskän kans kattomaan West Side Storyn uudestaan. Ei haittaa vaikka se onki jo kolmas kerta ! Hyvän musikaalin voi käydä kattoon monta kertaa. Aluks en sillai kovasti tykänny siitä, mut nyt tykkään siitä ihan valtavasti. (:

Jooooooooou, eikai mulla mitään jännempää ole.

Muksaa viikonloppua lukijat ! (:


NO MAKEUP.


: Nea

Ei kommentteja: