17.5.2012

Luokkaretki (:

Heippaheei! (:
Nyt sitte ois luokkaretki ohi ja oi että ku oli tosi mukavaa!
Tiistaina lähettiin joskus seiskalta aamulla ajeleen kohti Oulua ja matka meni ihan sillai mukavasti.

Käytiin syömässä, shoppailemassa, tietomaassa jne. Tällein btw, esittelen mun ostoksia toisessa postauksessa sitte! Sitte illalla tai siinä joskus päästiin hotellille sillain, ettei enää lähetty sieltä sinä päivänä minnekkään.
 
Käytiin tyttöjen kans kävelemässä rannalla ja siellä tavattiin jotain kännisiä nuoria miehiä, sekä pikkupoikia, joita luulin ruotsalaisiks aluks.. : D Nähtiin ne pikkupojat viel illalla ja juteltiin niitten kans siinä pikkasen.
Oii ku ne oli söpöjä ja mä heti iskin silmäni yhteen poikaan, koska se oli älyttömän söpö ja sillain vanhan näkönen, mutta sitte ku ne kerto niitten iät, ni kyl kiinnostus lakkas sillai........ Olin siis iskeny silmäni '99 syntyneeseen! Jooo-o. Miks se ei ois voinu olla pari kolme vuotta vanhempi? Siltä pojalta tuli sitte kaikenmaailman viestejä, jotka pisti vähän ahistamaan, koska en tienny et oliko se tosissaan vai ei.. 
Mutta en antanu sen kauheesti haitata mun luokkaretkeä. Lopulta se vissiin tajus, et mä en lämpee pikkupojille. : D
 
Illalla Veera värjäs mun hiukset ja jotain siinä juteltiin jne ja mua alko väsyttään ja jossain vaiheessa sitte vaan nukahin. Aamulla aloin laittautua, kunnes joku koputti oveen ja menin sitte inskana avaamaan, koska luulin et siellä olis jotain meiän luokan tyttöjä tai poikia, mut sieltä sitte tuliki jotain seittemän pikkupoikaaa.. Ja just niitä, joihin oltiin tutustuttu edellisenä iltana. JES.
Sitte ku ne lähti ni laittauduttiin tyttöjen kans ja mentiin aamupalalle, mut mulla oli pikkasen huono-olo, etten kauheesti ees pystyny syödä. 
 
Joskus sitte lähettiin taas liikenteeseen. Lisää shoppailua, yliopistolla kiertämistä, syömistä ja megazonea, joka oli oikeesti huippuhauskaa!
Lopuks mentiin viel shoppaileen Zeppeliniin ja kaikki rahat tuhlasin.
Sieltä sitte lähettiinki kotia kohti ja matka meni nopeesti. (:
 
Selitin nyt tollain aika tyhmästi meiän luokkaretken, mut kyl siitä nyt jonku kuvan saa. (:
Kuvia laitan luokkaretkestä sitte, ku jos toi mun rakas millani voisin lähettää niitä mulle tai jotain !
Nyt tähän perään teen viel ostoksista sen postauksen.

: Nea
 
 
 

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei muru vähän söpöö :):) oon oikeesti tosi huono saamaan aikaseks lähettää niitä kuvia, että te kaikki neuskun ihanan blogin lukijat joudutte valitettavasti odottamaan niitä aika kauan :s

Neajj kirjoitti...

ei se mitään, vaikka kestääki : DD mut haluan ainaski sen meiän käsisydänsysteemi kuvan !! (:

Anonyymi kirjoitti...

lesbokuvia, eiku?! :D:D
joo eivaa ihmiset, älkää ottako tätä niin tosissanne niinku ne pikkupojat jotka kysy multa et oonko lesbo..päivän naurut :D:D