6.5.2012

Kolmas kerta toden sanoo

Johoo, niin totta toi mun otsikko ! (:
Kävin eilen kolmannen kerran kattomassa West Side Storyn ja oikeesti se on vaan niiiin hyvä, et voisin mennä kattoon sen viel tänään, mut ei ihan rahat riitä.. :< 
Eilen ne veti ne kappaleet niin hyvin, että kylmät väreet meni.
+
Muutenki toi oli ehkä paras veto, mitä oon ollu kattomassa.

Joooo, mutta mulle on tullu oikeesti ihan kauhee ahistus, ku en halua Kokkolaan lukioon vaan Kaustiselle musiikkilukioon ! Nyt en ollenkaan halua Kokkolaan, ku tuntuu et se on liian kaukana ja ku oon tällänen riippuvainen perheestä, niin en osaa olla ilman äitiä tai jotaki muuta. Mun pitäis asua yksin ja pärjätä siellä.
Mut jos pääsen Kaustiselle, niin siel on tuttuja ja se koulu on mulle muutenki tuttu, ku on Nitan kans tullu oltua siellä. Ja Halsualle ei oo ku jtn 40km.
Kaustisella mä saisin olla mukana musateatterissa ja saisin laulutunteja.
                                         Tällä hetkellä Kaustinen voittaa Kokkolan 6-0.
Mä oikeesti rukoilen joka päivä, että mä pääsisin musiikkilukioooooon !
Okei, nyt oon valittanu tarpeeks.

Mulla on viel yks pikku ongelma.
Mä en oo ihan varma, mut musta tuntuu et oon ihastunu. Tai en oo varma, et onko tää ihastusta vai jotaki pikkasen lievempää.
Ei siinä mitään, mutta ku :
a) en oo koskaan puhunu sille
b) se on varattu
c) se ei ees tiiä mun olemassa olosta (kai?)

Et jooo hyvin menee. ( + Nita ! Et saa sanoa mitään, koska en jaksa sitä sun ärsyttäväää tökkimistä ja sellasta vammasta ''Neaaaaaaa (; (;(;(;;(;(;'' )

Voi että, en tiiä mitä tekisin tuon asian kans............. 
Ehkä mun pitäis vaan unohtaa se ja alkaa kattella sellasia, jotka tietää mut ja ei oo varattuja....

Äääh, en jaksa enäää miettiä mitään, joten taidan mennä vaan kattoon haikein terveisin leffan.


 : Nea

Ei kommentteja: