24.4.2012

Tuesdayyy

Jooo, mä en enää ikinä lupaa mitään, koska en osaa pitää lupauksia! Lupasin eilen, että postaan viel, mut en sitte saanu aikaseks tehtyä yhtä perus postausta. Huoh.

Mutta siis tänään on ollu ihan okei koulupäivä. Ainaki tuli Millan kans naurettua.
Me mokailtiin koko ajan ku oltiin koneilla matikan tunneilla ja piti tehä jotai ihme juttua ja ei se onnistunu mitenkään. Ja nauratti hirveesti, ku sanoin, että ''tulipas kaunis'' ja hoksattiin tuosta yks hauska juttu. Sitä voi nyt jokanen miettiä siellä ruudun takana. (;

Kivaa, meidän luokkaretki lähenee pikkuhiljaa ja yks meidän valvojista on mun ÄITI. Siis on se oikeesti ihan kivaaa, mut toisaalta.. En tiiä. : D Saa nähä mitä koko luokkaretkestä tulee.. Mut toivon kuitenki, et kaikilla on muksaa jne. 

Ja sitten mulla on yks ahistusta aiheuttava juttu. Mun pitäis huomenna pitää koko meidän luokan eessä vähintään 15min kestävä esitelmä. Oon muutenki kauhea jännittäjä ja sitte ku pitää omalle luokalle puhua yksin. Aiheeks valitsin PMMP:n et siitä ainaki saa kerrottua asiaa. Pitäis viel vaan viimeistellä se.
+
Huomenna on kyl yks ihanaki asia: Mun täti ja vauva pääsee huomenna kotiin = Nään sen vauvan varmaan!
Oiiiiiiiii

Ainiii, lauantaina minä ja Milla mennään kattoon Kaustiselle West Side Story ! En malta odottaaaaaa.. :)

Sori, tuli ehkä pikkasen tylsäjoutava postaus, mut joo.

: Nea

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

oot ihana<3 !
ps.tsemii huomiseen, hyvin se menee! :)