15.4.2012

Sorryyy !

Heyyy !
Viime kerrasta onki vierähtäny jo aika pitkä tovi.. ;o
Mut mulla ei oo ollu inspistä kirjottaa mitään.. Ei mulle ees oo tapahtunu mitään.
Koulupäivät on kaikki ihan samanlaisia, ei mitään erikoista. Pääsiäinen oli ja meni ja vietin sen kotona ja iskällä ihan normisti: Söin suklaamunia, meikkasin pojat noidiks, valvoin, nukuin, söin etc.

En oo vieläkään löytäny herra oikeaa, ja se onki pikkasen hankalaa, koska oon ollu Halsualla vaan ja nää Halsuan pojat ei oikeen nappaa.. Ne on vaan kavereita ja jotku ehkä pikkasen velimäisiä..
Toivottavasti kesällä mulla olis joku kesäromanssi, aaw ois ihanaa

Saatiin tokarit perjantaina ja sain kaks numeroa nousemaan! Äikkä nous kasiin ja enkku nousi seiskaan ja mikään numero ei laskenu.. Oon aika happyhappy. Oon alkanu nyt pikkasen parantamaan koulussa. Ku alkaa kevät tulla, niin oon jotenki pirteämpi ja jaksan opiskella paremmin. (: 

Uiiiuiuii, tänään olis mun tulevan tyttöserkun LA, joten nää lähipäivät on aika jänniä, ku se voi syntyä millon vaan! Toivottavasti se syntyis pian, koska vauvat on ihania ja ihanaa saada uus serkku

Nojooo, eiköhän siinä nyt ois jonku verran tekstiä. Toivottavasti nyt jaksaisin kirjotella vähän useammin!
 : Nea

Ei kommentteja: