3.4.2012

My love, leave yourself behind.

Missä mun mielenkiinto blogia kohtaan on? Tuntuu et just nyt se on niin hukassa et huuhuhu. Tekis toisaalta mieli pitää taukoa, mutta toisaalta ei.. Joten taidan silti vaa jatkaa sinnikkäästi tätä kirjottelua.

Pää on taas nääin täynnä kaikkia ajatuksia ja mietityttäviä asioita. Eniten oon miettiny kavereita tässä nyt ja poikia.. Ekaks, oonko mä normaali jos mulla on joskus sellasia päiviä, et tekis mieli vaa haistattaa vitut kaikille (myös kavereille) ja olla yksin? Niinku koulussa esimerkiks. Ja siis kai se toki on normaalia, mut niinku oikeesti hyvillekki ystäville tekis joskus mieli sanoa noin. Onneks mulla ei oo ollu noita päiviä kyl vähään aikaan..
Kavereihin liittyy viel se, että mun tekis mieli vuodattaa kaikki mun ongelmat mun pikkuserkulle, jonka kans en oo enää sillai kauheen läheisissä väleissä ku joskus. Haluisin tuolle pikkuserkulle just sen takia, koska ollaan tunnettu jo 15 vuotta, kohta 16. ja se tietää musta kaiken, me ymmärretään toisiamme tosi hyvin ja se on mulle ku joku sielunsisko. Sille mä oon aina voinu kertoa ihan kaiken ja se on osannu auttaa mua lähes aina. En tiiä et aatteleeko se musta samoin, mut mä aattelen siitä noin. On ihan hirveen rankkaa, ku ei enää voi fbs alkaa angstata ja puhua kaikesta maan ja taivaan väliltä. Niitä aikoja, ku oltiin best friends 4ever ja suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta jne, ni mulla on niiin ikävä! Tuun aina pitämään tuota tyttöä mun rakkaana ja yhtenä maailman parhaimmista ystävistä ja rakkaimpana pikkuserkkuna, vaikka meidän välit menis joskus kokonaanki poikki. ( mitä en todellakaan toivo.. )
Sitte poijjaaat.. Oon ollu nää viime päivät niin hellyyden kipeä, et tekisin mitä vaan, et saisin hellyyttä.
Oon nähny unia, joissa mulla on poikaystävä ja sit ollaan oltu sellasia ällön romanttisia jne.. Mä oikeasti kaipaan poikaystävää. Samaan aikaan mulla on ikävä vanhaa.......... Pakko löytää joku ihana ja mukava poika, johon oikeesti rakastuisin ja sit elettäis koko loppuelämä onnellisesti.
En malttais oottaa sitä, että pääsen Kokkolaan, koska poikavalikoima on siellä tuhat kertaa runsaampi ku täällä Halsualla ja eiköhän sieltä sulhasehdokkaita löydy (; Mut en malttais oottaa myöskään sitä, että oon 18 vuotias, koska sitte pääsisin baareihin ja koska mulla ei oo mitään yhen_illan_juttuja vastaan niin niitäki saattais olla sitte. SIIS MEINAAN VAA ET HALAILUA JA PUSSAILUA ! : DDD en aatellu huoraks alkaaaa.................... Jotku saattaa aatella, et oon kauhee ihminen ku mulla ei oo mitään niitä vastaan.. Mun mielestä ne on jees ja piste. (:
Ja tuosta tuliki mieleen, et mua ärsyttää ( vaikkei tarviis ), et jotku on niiiiin homoja vastaan. Siis mua alkaa vaan ärsyttää jos joku sanoo: ''hyyi homoja!'' tms. Toki jokasella on oma mielipide niistä, mut mua vaan pistää ärsyttämään. Homotki on vaan ihmisiä ja mitä se merkkaa, et onko ne pojan kanssa? Sehän on melkeen sama asia ku ois tytön kanssa, mutta se tyttö on vaan poika. : D + Mun mielestä homot on söpöjä.

Mulle on muuten näin btw tullu tällänen kausi, et tykkään vaaleanpunasesta ja kaikesta tyttömäisestä.
Kuuntelen sellasta herkkää musiikkia esim. Siaa, Birdyä jne. Ja oon rakastunu pitsipaitoihin ja haluaisin tehä mun huoneesta sellasen prinsessojen huoneen ja rakastan tosi paljon mun blogin ulkoasua, ku se on niin tyttömäinen ja vaaleanpunanen ! <3 TÄSSÄ IHANA KPL ! :
Ja tässä mun päivän asu ! (: :
tärähti hieman.. :< PITSIPAITA<3

: Nea

PS! http://www.formspring.me/Neajj <- käykää kyselemässä ! :>

Ei kommentteja: