25.4.2012

Ihana päivä !

HEIPPA
Mulla on hyvä päivä. Oikeestaan tosi hyvä ! Oon ollu hyvällä tuulella, aurinko paistaa ja on lämmin, mulla on asiat hyvin ja selvisin äikän esitelmästä hengissä ja sain viel hyvää palautetta.
  Ja ihanaa, mä pääsen ottamaan uuden serkun syliin ja katsomaan sitä iltasella ! 

Oii, enää pikkasen päälle kuukausi ja peruskoulu on ohi. 
Toisaalta mua vähän pelottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta kyl mä kuitenki ihan innolla ootan muuttamista, uutta koulua ja kavereita.
Kesällä mä oon aatellu, et vietän tositosi paljon aikaa noitten mun höpsöjen 9lk kavereitten kans, koska kesän jälkeen niitä ei tuu enää nähtyä ihan niin usein. 
Päättäreissä alan varmaan itkee, ku mulle tulee varmasti tosi ikävä meidän luokkalaisia, varsinki paria tytsyä.

Nyt mulla olis suunnitelmissa, että meen nauttimaan tuosta ihanasta auringosta ja lämmöstä ulos ja kuvailisin pikkasen. Mut ennen sitä vois kattella ihania mekkoja päättäreihin ja Nitan yo-juhliin. (: AAH.

MOIMOI MURUSET !!

: Neajj

Ei kommentteja: