5.4.2012

I love music and I hate snow

Heyy tyypit !

Tää on nyt tällänen pikapostaus.
Oon tällä hetkellä iskällä, ku mulle ei jääny tilaa nukkua kotona vieraan takia. Mut ei se mua haittaa. Iskällä on aina ihan mukava olla. (: Tänä päivänä koulussa oli ihan jepaa, koulun jälkeen sain kuulla, että meidän vieras yöpyy mun huoneessa ja ragesin jonku aikaaa ja sitte mun piti mennä siivoamaan se huone sellaseks, että kehtaa vieraan päästää. Vihaan ylikaiken siivoamista ja mut tuntien se huone oli ku pommin jäljiltä. Tarkemmin ehkä vaatepommin..... Siivoamisen jälkeen oon vaan hengaillu, nähny enoa, syöny mämmiä ja kattonu telkkaa.
Joskus klo 22.30 lähin polkemaan iskälle n. 2km matkan tuolla ihan hirveässä lumisateessa. Mukavasti piti pitää toista silmää kiinni ja toista auki ja välillä lensi silmään lunta ja meinasin kaatua 10000krt jne. Kauheeta.
Heti ku pääsin perille ni tulin suoraaan vaan tänne mun huoneeseen ja oon istunu koneella ja kohta vois alkaa nukkua. Pakko viel kyl kuunnella noita Twilightin pianopimputus kappaleita ja niitä missä on sellanen hieno orkesteri soittamassa.. Oon jotenki niin rakastunu niihin!
Kannattaa kuunnella spotifystä. (; 

Huomenna voisin kehitellä jonku vähän erilaisemman postauksen! 
Ehdotuksia? (:

: Nea

Ei kommentteja: