25.3.2012

Some die young

Anteeks etten eilen kirjottanu mut oon täällä iskällä tehny kaikennäköstä, et ei oo vaan ehtiny.
Perjantaina siis olin kattomassa Seinäjoen Kaupunginteatterissa musikaalia, jonka nimi oli Dance Of The Vampires. Luoviksen kans mentiin sinne eli pääsin ilmaseks. (: Musikaali oli mun mielestä tosi hieno ja mahtava!
Maskeeraukset oli onnistunu, lavastukset oli jotain aivan upeeta ja kaikki laulo tosi hyvin. (: Kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes lähettiin kotiin ja sain sitte tyhmän pää kivun. Sitte ku kotia pääsin ni söin ja menin suoraan nukkumaan.
Eilen tosiaan tulin sitte iskälle. Käytiin Vetelissä ostamassa syömistä ja illalla sitte saunottiin, syötiin karkkia & sipsejä ja katteltiin telkkaa. Tänään nukuin myöhäseen ja oon lukenu kirjaa ja justiin katoin Black Swanin. Se oli aika jännä, mut tykkäsin kuitenki.. (: Tuli tuosta Black Swanista mieleen, et mua harmittaa toosi paljon etten oo harrastanu balettia pienenä. Oikeesti haluaisin harrastaa balettia, mut nyt taitaa olla liian myöhästä alottaa. Emmä kyl tiiä, et oisko äiti antanu mun harrastaa sitä, mut kuitenki oon miettiny et millasta se olis. Niiiiiin.

Ääh, huomenna meillä vaihtuu jakso ja ei kyl kovin hyvältä näyttäny lukujärjestys.. Mut viimenen jakso ennen ku koulut loppuu ! (: Jollaki tavalla on kauheeta aatella, et tää peruskoulu on kohta ohi. Ens syksynä enää en oo saman luokan kanssa ja koko elämä muuttuu. Pitäis itsenäistyä ja hoitaa omat asiat yksin. Mut kyllä mä selviän. Mä pistän itteni selviämään.
Muutto Kokkolaan jännittää mua näääääin paljon. Jos siis pääsen ees sinne lukioon. Mut on mulla varmaan aika isot mahikset päästä.

Nyt ku oon selittäny tässä kaikkea laidasta laitaan niin ehkä mun on parempi lopettaa tää nyt ja jatkaa vaikka huomenna.. : D Loppuun viel kappale, jota oon kuunnellu tänää varmaan sen 100000000krt. Kertosäe on paras osa koko kappaleesta. (;



Mut jooo, hyvää sunnuntaita vaan ! (:

♥: Nea



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ää älä puhu baletista, tuli niin ikävä vanhaa rakasta harrastustani<3
kannattaa alottaa jos vaan pystyt, ku kokkolassa sulla on hyvät mahikset harjotella!