1.3.2012

Seasons may change winter to spring

Maaliskuuu. Enää 3kk peruskoulua jäljellä ja sitten pitäis olla niin iso tyttö, et pitää mennä kesätöihin ja muuttaa Kokkolaan ja alottaa opiskelut siellä. OMG. Mut kyllä mä selviän. (:

Kotona oon hengannu tämänki päivän ja en saanu vieläkään aikaseks siivottua tätä mun huonetta. Mur.
Kaveritki oon unohtanu ihan kokonaan ja en oo ollu niitten kans missään tekemisissä koko loman aikana.
Ehkä nyt olis hyvä aika laittaa tekstaria ja ilmottaa ainaki Millalle, että oon hengissä.
Tänään on tullu nukuttua ja raivottua. Tuumas mennä hermot ja tuli tehtyä sellasta mitä ei olis pitäny tehä...Ärsyttävää, tää mun kirjottama teksti on jotenki töksähteleväääääää..

En oo saanu aikaseks kysyttyä iskältä, et mitä vuoroja sillä on et ois päässy sinne Kokkolaan, mutta mulla on vähän sellanen tunne et iskä ei pysty lähteä.. Mut pakko päästä Kokkolaan lähiaikoina koska mulla ei vaan oo enää vaatteita.. (Taisiiis on mulla vaatehuone täynnä vaatteita, mut mikään ei enää sovi ja ne on huonoja......)

JJou. Nyt mulla on suunnitelmissa alkaa lukea uusikuuta tai koulusta saatua jotai ihmekirjaaa ja sitte vois mennä kattoon jotain leffaa.. Mulla, Nitalla ja Jamilla on ollu tapana täs loman aikana aina illalla, ku kaikki on nukkumassa niin kattoa jotain kauhuleffaa.. Nyt on tullu katottua House Of Wax, Paranormal Activity 2 ja 28 viikkoa myöhemmin.. (: Saa nähä mikä tänäään katotaan!

Nyt siirryn jonku kirjan pariiin! Ihanaa loppulomaa kaikille joilla se nyt on! (:

 ♥: Nea

PS. Ulkona sataa vettä, joten KEVÄT TULEE! <3

weheartit

Ei kommentteja: