18.3.2012

Open my eyes; it was only just a dream

MOIIII.
En oo jaksanu kirjotella koko viikonloppuna mutta nyt on niin tylsää, että mun on pakko kirjottaa.
Vois alottaa perjantaista. Koulussa oli perus paskaa, liikunnalla hiihtoa ja hiihin 10km ja on niiin ylpee itestäni ! Vihaan hiihtoa ylikaiken ja hiihin noin paljon. JES. 
Koulun jälkeen menin kotia ja puol viis mulla oliki aika kampaajalle ! Aluks aattelin, et vien sinne sen kuvan mikä on edellisessä postauksessa, mutta just ennen ku lähin äitin kans meneen sinne niin päätin, et teen sen mistä oon kauan haaveillu ja vetäsen sivusiilin. Ja sen sitte tein ja oon NIIN onnellinen. Mun mielestä se sopii mulle aika hyvin. (; Muuten on vaan kerroksia ja sivuotsis sai jäädä. Eli oon ihan tyytyväinen.. (:

Sen jälkeen lähin Millan kans maukkikselle syömään ja sieltä oloiltaan. Oli mukava ilta jutskaillessa. (:

Eilen taas innostuin ehkä hieman liikaa eräästä asiasta, jonka yksi kaveri kerto ja liian innokkaasti pistin viestiä eräälle ja sitte ku sieltä tuliki kieltävä vastaus niin se ei ollu ihan niin kivaa, mut olin ihan okei sen asian kans. Kunnes tänä aamuna todellisuus iski ( voiko noin sanoa? ) ja tajusin, että mun on pakko siirtyä eteenpäin ja unohtaa toi herra pysyvästi nyt. Ja nyt oon ollu ihan hirveen huonolla tuulella ja sen on saanu kaikki nähä.... Niinja siis en laittanu tuolle tyypille muutako kysyin vaan et voidaanko olla kavereita ja kattoo mitä tapahtuu. Ja multa ei kannata kysellä tuosta aiheesta mitään, koska mua ei kiinnosta puhua siitä erityisemmin ! Mutta
ehkä huomenna oon hyvällä tuulella ku pääsen ehkä Kokkolaan shoppaileen ja kattoon ku Nita käy leikkuuttamassa ja värjäyttämässä omat hiuksensa.

Mut nyt on taas tullu kirjotettua tarpeeks.
Ei mulla siis muuuuta, moiiiii! 
♥: Nea

Ei kommentteja: