10.3.2012

Olet tähdistä kirkkain, mä katson sua iltasin

Joooo, vois koittaa ottaa niskasta kiinni ja koittaa postailla tänne ehkä hieman useammin.
En mä mitään jännää oo kyl tehny, josta vois tänne kirjottaa.
Ööö, mun muisti ei ylety keskiviikkoon, joten ei siitä mitäään.
Torstai meni aika rennosti, musiikilla valittiin uus kappale, matikalla oli koe joka meni mun mielestä ihan hyvin ja sitten lähinki kotia ku tuli ihana pääkipu<3 Mut missasinpas ruotsin! (: Sitte iltapäivällä mun piti mennä kattoon Jeren kans uusin Risto Räppääjä mut seki kusahti...
Perjantaina meillä ois pitäny olla yhteishaku, mutta mää + pari muuta ei ehitty tehä viel ku luoviksella oli keikka just sillon ku muut teki sitä.. Joten maanantaina vasta.. En kai mä muuta tehny perjantaina..? En ainakaan mitään, mistä kannattais kirjottaa..

Tajusinpas täs äsken, et en oo käyny missään ainakaan kuukauteen. Siis sillain kylällä tms..
Tuun pian mökkihöperöks, jos viel hengaan kotona vaa. Mut minkäs sille voi ku ei oo enää niin paljoa kavereita tai siis sellasia, jotka muutenki kulkee kylillä usein.. Mutta Kokkolassa sitte! (: Sitte ku oikeesti pääsen Kokkolaan niin mun elämä paranee varmasti 100% ku pääsee eroon sillai Halsuasta, ihmisistä jne..

Ainiin muuuten, mulle tuli perjantaina semmone NÄIN iso ärsytys ku päätettiin, et minne mennää luokkaretkelle.............. Siis se ainoa paikka minne en ois halunnu ja tietenki sitte sen piti tulla. Eli jeeejjee meidän luokka lähtee toukokuussa Ouluuun. Siis ei siinä, mut ku mä käyn siellä 3-5krt vuodessa, mä oon käyny kaikki tietomaat, kasvitieteelliset puutarhat yms läpi ja niiiiiiiiiin. Kai se on noille muille kiva ku ne ei oo käyny niin usein ku minä.. Saa nähä mitä siitäki tulee ku meidän luokalla on joku maailman huonoin luokkahenki ja kaikki ei tuu toimeen kaikkien kans.. (mm. minä.. kröhöööööööööm) Mut toivottavasti kuitenki on ihan kivaa ja mä voin olla se joka sitte johtaa kaikkia sillai : ''Tääl on h&m! Tuolta mennäään sinne ja tuonne!'' JNE. :D joo lol.

Okeii nyt oon kirjottanu tarpeeks. Vähän myöhemmin teen sellasen angstimusiikki postauksen ku on sellane fiilis... (:

♥: Nea

Ei kommentteja: