12.3.2012

Mimmit on et WAU. Äijät on et WOU.

Didddiddidii, nyt oon minäki hakenu kouluihin. 1. Kiviniityn lukio 2. Kaustisen musiikkilukio ja 3. Vetelin lukio.
Toivottavasti pääsen jonnekki sitte. (: Mut kyl mä luulen, että ainaki Kiviniitty ja Veteli ottaa mut..
Nyt ei taas jaksais oottaa syksyä!

Oon alkanu kattella jo asuntoja Kokkolasta ja ei oo viel oikeen ees vuokrattavana mitään. Oon jo päättäny kuitenki, että jos ei löydy mitään hyvää asuntoa, niin muutan Tankkarille jonne pääsee opiskelijat.
Kaikista paras vaihtoehto olis Tankkari 6, koska siitä on lyhyt matka koululle ja kaupunkiin. Muuttaisin yksiöön ja asuisin sitte yksin. Vuokra maksais sen 350€. Mulle se ois ihan hyvä, mutta jos sattuis löytymään joku tosi kiva asunto niin sinne sitte varmaan se vie voiton ja muutan sitte sinne. (:

Tää päivä on ollu jotenki tosi ärsyttävä, ku oon ihan pihalla kaikesta ja en jaksais oikeen keskittyä mihinkään. Mahaki oli kipiä ja huonomieli. Sain kans kuulla et jooo huomenna äikän koe ja keskiviikkona enkun koe! Mä en muistanu ollenkaan ja nyt oon aika kusessa ku pitäis lukea, mut mä vaan istun koneella.. Pakko mennä kohta lukeen äikkää, koska en todellakaa haluis tiputtaa sitä numeroa..

Ää, oon selittäny liikaa kaikkia koulujuttuja!
Anteeksi siitä. Mutta koitan nyt tästä eteenpäin kirjotella jotaki muutaki välillä.. : D

Tänään tutkiskelin mun hiuksia ja huomasin, että mun hiusten latvat on ihan karmeessa kunnossa! Kakshaarasia ja sit ne katkeilee silleen ihan päistä.. Mun on ihan pakko päästä leikkauttaan nää hiukset NYT ja aattelinki kysyä äitiltä et saisinko jo tänään varata ajan mun bestiksen äitille. (: Pituudesta en haluis oikeestaan yhtään pois mutta pakko se on noi huonot latvat leikata, joten toivotaan että hiukset ei lyhene ankarasti.. Ja sit aattelin et kerrokset vois leikata uusiks ku on päässy kasvaan noi lyhimmät aika pitkiks.. Sivuiotsiksen pidän, enkä enää koskaan leikkaa otsatukkaa! Sitte ku hiukset on leikattu niiin aattelin värjätä mun hiukset ite sillain mahonginruskeiks ja sitte on kiva olla koulukuvissa 27.3. ku on hiukset kunnossa! :>
Siinä teille vähä hiustekstiä. : D

Mutta nyt mä meen lukemaan siihen äikän kokeeseen..... -.-

Moiii!

♥: Nea




Ei kommentteja: