4.3.2012

Laulan sut uneen, kaukaisuuteen.

Mc Mane - Uniin kauneimpiin ft. Marica



Aattelin pitkästä aikaa kuunnella Mc Manea ja bongasinki tän aika uuden kappaleen ja tykkään siitä ihan.
Nätti ja sillein.

Mutta siis tänään eilen päätin olla ahkera ja aloin siivota mun huonetta!
Ja tilanne on nyt se, että se on viel puol välissä, mutta mä kyllä siivoan sen tän yön aikana.. Mua ei väsytä yhtään, joten virtaa riittää.. (:

Mun tekis niin mieli nyt jo muuttaa Kokkolaan. Oon jotenki niin täynnä koko Halsuaaa. Kaikki vihaa Halsuaa ja halsualaisia ja kohta määki vihaan. Täällä on tapahtunu vaa kaikkia huonoja asioita mulle ja tulee huonoja muistoja mieleen.. Toki mulla on niitä hyviäki muistoja ja oonhan mä eläny täällä suurimman osan mun elämästä jne..
Mä oon alkanu kauheesti aatella, et millasta mun elämä ois ja millanen mä ite oisin jos me ei oltais koskaan muutettu Halsualle ja oltais asuttu vaan Ylivieskassa.. Tai jos oltais sillon ku olin 2-3lk muutettu Tampereelle.
Mutta turha niitä nyt on miettiä.. Kohta saan alottaa vähänniinku alusta Kokkolassa. Siiis jos pääsen sinne Kiviniityn lukioon! : D

Mut pakko mun on nyt alkaa tuota huonetta siivoomaan loppuun.. Toivottavasti ei mee koko yötä jne!

Salli mut uudestaan sut uneen tuudittaa
Nyt hyvää yötä ja kauniita unia. 

♥: Nea


weheartit

Ei kommentteja: