13.3.2012

Jeee, sain aikaseksi varata ittelleni ajan bestikseni äitille ja perjantaina klo 16.30 pääsen eroon näistä tyhmistä hiuksista ! En malta oottaaa. (:

Tänään oli yllättävän mukava päivä koulussa ja olin ihan hyvällä tuulella koko ajan.
Ees äikän koe ei saanu mua huonolle tuulelle, koska luulen et se meni oikeesti ihan hyvin. Ainaki kasin toivoisin siitä saavani. Nyt vaan oon himona koittanu lukea enkun kokeeseen (Ja ku otin jotain harjotusmonisteita, niiin mää kans tein ne! Aina otan niitä mut en koskaan tee. Oon ylpee itestäni.. : D) Toivottavasti seki koe menis ihan hyvin, koska sen jälkeen en hirveesti enää pysty vaikuttaa mun enkun numeroon ja enkku loppuu tän jakson jälkeen.. Ja mun enkku on 6 tällä hetkellä.. -.- Joo siinä oli taas koulujuttuja..

Mut nyt mulla on suunnitelmissa enkun kokeeseen lukua, kirjan lukua ja aattelin tuota helsingin herraaki kattella samalla. (:

Joten moimoiiii! Ja anteeks, tylsä postaus ! :<

♥: Nea

Ei kommentteja: