14.3.2012

Haaveilua

Mmm, jos mulla ois rahaa niin ostaisin näitä kaikkia !



Kuvat on aika pieniä, mut toivottavasti saa jotaki selvää ! :) Oon ihastunu noihin GT:n valkosiin pitsipaitoihin ja niittishortseihin ja noi h&m:n shortsihaalarit on yli-ihanat ! Oon niin hyvällä tuulella, et tekee mieli laittaa huutomerkkejä koko ajan, joten koittakaa kestää jos jotaki se häiritsee. : D
Mut ois aika ihanaa saada noi KAIKKI.

Aaah, ihanaa ku kevät tulee ! On lämmin, lumet sulaa, kesään ei oo kauaa, aurinko paistaa heti ku saa silmät auki aamulla ja niiiin. Koulussaki on mukavempaa ku kaikki on jotenki hyvällä tuulella. ( Ei nyt toki aina.... KRHM MILLA. (; )

Ja ihanaa, pääsiäiseen ei oo enää kauaa ! Saa suklaamunia<3
Mutta ennen pääsiäistä pitäis 23pvä mennä Seinäjoen Kaupunginteatteriin luoviksen kans kattoon musikaali Dance Of The Vampires. Ja 30pvä onki Kokkolassa Olinpa Kerran On Stage ja osallistutaan sinne luoviksen kanssa. Eli paljon näyttelemistä jne.

Tekis mieli höpötellä vaan kaikkia ihania juttuja, mut te ette varmaan jaksa lukea kauheen pitkästi, joten mä meen katteleen ohjelmia nauhalta!


IHANAA KEVÄTTÄ!<3

♥: Nea

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa et muistat mua hyvällä<3 !
<3:salainen ihailija (;

Neajj kirjoitti...

HAHAHAAHA<3
<3: tiiän kuka oot (;

Anonyymi kirjoitti...

voi hitsi nyt tiiät et tykkään susta :s <3!