6.3.2012

Exciting tuesday

 MORJESTAA.

Aamulla lähdin bussilla kohti Kaustista, koska mulla oli tänään musiikkilukiolla ne haastattelut!
Jännitin ihan sikana, varsinki sillon ku mun piti lähteä musiikinopettajan haastatteluun. (Vai onkse musiikinopettajan?) mutta siis kuitenki. Aluks olin aika paniikissa, mut sitte ku se vaan kyseli perusjuttuja niin jännitys katos.. Mut sitten paniikki tuli uudelleen ku se sano että kokeillaan tällästä testiä. Testi siis oli sellainen, että se laulo jotain aaaaa juttuja ja mun piti matkia! + Sitte oli viel sellanen että mun piti tunnistaa, et soittaako se duurin vai mollin. Mun kavereita oli käyny siellä mua pariviikkoa(?) aikasemmin haastatteluissa ja sama henkilö oli niitäki haastatellu ja ei mun tietääkseni niitten mitään tuollasia siellä pitäny tehä... Mutta kyllä se aaaaa laulu juttu meni ihan okeii, ääni tärisi kyl hitosti ja ääääh.. Duurimolli jutusta kaikki meni oikein. (;
Sitten menin Nitan mukana sen laulutunnille ja kuuntelin siellä ja sitte lopuks viel mun piti tehä opon kanssa kurssivalinnat. Oli ihan muksaa ja onneks se on nyt ohi! (:

Musiikkilukiolta mentiin Nitan kans nesteelle syömään ja sitte iskän kyytillä takas Halsualle.

Voi ääh, mua oottais vielä Kärpäsen Herran kirjatehtävät, jotka pitää vissiin huomenna palauttaa ja en jaksais..
But i have to.

Nyt en keksi enää mitään, mistä vois kirjottaa joten meen tekeen niitä tehtäviä ja niiiiiiiiin. Haaveissa ois ollu, et oisin käyny kuvailemassa ulkona mutta hups, siellä on jo noin pimeetä.

Huomiseeeeeeen !
  
♥: Nea


imagolasit.

käsiala (:



Ei kommentteja: