15.3.2012

En uskonu satuihi kunnes sekotit mun pääni en enkeleihin kunnes sä tulit mun elämääni

Joo, mun on pakko kertoa teille,(äiti jos luet niin älä järkyty!) että sain elämäni ekan nelosen. Ruotsin sanakoe ei sitte menny ihan hyvi.. Olin järkyttyny ja samalla mua nauratti. Mulle on muutenki raivottu kotona, et pitäis parantaa koulussa plaaplaa ja oon aina sanonu et joojoo ja nyt se nähtiin. Ehkä tää auttaa mua tsemppaan itteeni, koska en haluu saada enää nelosia.

En malta oottaa viikonloppua, koska huomenna olis luvassa hiustenleikkuu, ehkä hiustenvärjäys tai se saa jäädä lauantaihin ja hengailua millan kans oloilta-maukkis välillä. Aluks tuumasin mennä iskälle vkloppuna, mut se saa jäädä sitä seuraavaan vkloppuun. 

Nyt oon tässä koittanu piirtää itelleni täydellisiä kulmia, mut mä en vaan osaa.. Ärsyttävää ja kaikkia kiinnosti?

Pakko mennä nyt kyl syömään, ennenku kuolen.

BTW, täs on kuva et millaset hiukset aattelin leikkauttaa ! 
Ne ois sitte pikkasen pidemmätki !
rakkaushiukset<3
 Hyvää yötä kaikkiii ! <3

♥: Nea

Ei kommentteja: