18.2.2012

Who will fall far behind?

Mä en jaksa kertoa nyt eilisestä mitään. Mun on pakko saada tyhjennettyä mun pää jonnekki ja päätin nyt sitte avautua tänne.

Ensinnäki mun piti mennä tänä iltana yksiin bileisiin mutta kyyti sitte kusahti ja nyt oon kotona.
Mua alko niiin ärsyttää ja yleensä ku oon tosi ärsyyntyny uskallan sanoa asioita, joita en muuten uskalla
sanoa. Nyt sitten päätin oikeasti kertoa mun kavereille, että mitä aattelen. Kerroin siitä että kuinka mua oikeesti rasittaa se, että mua ei kysytä oikeesti ikinä minnekään. Ja sitten on yksi toinen asia, mutta en viitti sitä kertoa täällä. Ainakaan vielä. Mutta tein mun kavereille hyvin selväksi sen, että kuinka oon niin kyllästynyt siihen että oon niille vaan koulussa kaveri ja koulun ulkopuolella mä oon niille ku ilmaa. Tai niin musta ainaki tuntuu.
Tiiän, että meidän välit ei tuu olemaan varmaan enää koskaan samanlaiset kuin ennen, mutta mun mielestä on parempi että kerroin mitä aattelen kuin että oisin kantanu niitä mun sisällä koko ajan. Mun on nyt jotenki helpompi olla ku sain kerrottua kaiken mitä oon halunnu sanoa.

Mä oon oikeesti ollu niin hajalla noitten ongelmien kans, mut en vaan oo näyttäny niitä koskaan ulospäin.
Niitten ongelmien takia mun on vaikea saada unen päästä kiinni, koulu menee huonosti ja muutenki oon tuntenu itteni niin huonoks ku en oo uskaltanu sanoa mitään. Nyt mä oikeasti oon niin ylpeä, että uskalsin sanoa kaiken mitä oon hautonu sisälläni. (Miten musta tuntuu, et jauhan koko ajan samaa asiaa? ;o) Mutta niiin.

Mun tekis mieli niiin kertoa siitä toisestaki asiasta miks mun on huono olla, mutta mun pitäis melkeen ensin kysyä yheltä kaverilta, että voinko siitä asiasta puhua täällä blogissa.  Mutta asiaan liittyy myös mun ihastus.
Enempää en nyt kerro, mutta toivottavasti viel joskus saan kertoa siitäki asiasta.

Tällä hetkellä en jaksais todellakaan enää oottaa sitä, että pääsen muuttamaan pois Halsualta.
Ja nyt kun aattelee niin on ihan hyvä, etten oo kenenkään mun kaverin kans menossa samaan kouluun, niin voi alottaa vähän niinku alusta. Toivon, että sieltä saan uusia hyviä ystäviä joitten kans voin viettää aikaa koulun ulkopuolellaki, eikä vaan koulussa niinku nykyään meinaa vähän olla.

Oon nii sekasin, etten ees enää muista että mitä kaikkee on tullu tänne kerrottua ja en jaksa alkaa tarkistaa tätä tekstiä, joten toivotaan ettei siellä ole hirveesti virheitä ja toivotaan ettei joku näistä mun kavereista vedä hernemaissipaprikoita nenäänsä. Loppuun viel kuvia weheartit:sta!






♥: Nea