29.2.2012

Tuu jo takaisin, oon ikävästä sekaisin

Chisu - Tie


Hupsistaa, ei oo tullu kirjoteltua vähään aikaan ku oon koittanu nauttia tästä lomasta, jota on vielä puolet jäljellä.
Maanantaina päätin ottaa itteäni niskasta kiinni ja kävin hiihtämässä! Koitin mennä 5,5km mutta eksyin reitiltä ja kilometrejä kerty varmasti muutama lisää. Tiistaina oon vaan hengaillu ja ottanu rennosti ja tänään olin hoitamassa Suloa<3

Huomenna suunnitelmissa ois varmaanki tän mun huoneen siivous, koska tää alkaa olla jo oikeasti ihan kauheessa kunnossa taas.. En vaan osaa pitää huonetta siistinä. Mut jos nyt koittas hieman tsempata.

Laskin tuossa kuukausia ja viel on puol vuotta siihen, että saan muuttaa Kokkolaan ja alottaa opiskelut siellä että pääsis monen vuoden odottelun jälkeen viimeinki sinne Turkkiin, Alanyaan! UUUUH.

Vois koittaa kysellä siskolta, et voitaisko lähteä Kokkolaan shoppaan täs joku päivä, koska mun h&m lahajakorteilla on viel ainaki 35€.. Olis muutenki mukava päästä ihmisten ilmoille, ku on tullu oltua kotona tää koko loma vaan..

Vois koittaa kans ottaa tuolla mun kameralla vähä kuvia, et sais piiiitkästä aikaa tänneki sellasia ite kuvattuja kuvia! Eipä mulla muuta tässä nyt enää ooooo.

Nyt salkkarit ja vois lukea tuota uusikuuta pikkasen! (puoli lomaa menny ja oon lukenu vasta houkutuksen.. en varmaan kyl ehi lukea kaikkia siitä saagasta loman aikana :<)

Moimoiiiiiiiiii!

♥: Nea

Ei kommentteja: