25.2.2012

Saturdayy

Heloou, nyt tulee se mun lupaama kunnon postaus!

Eli siis voisin alottaa niistä aiheista, joista multa on kyselty eilen.
Mun ja  mun ''kavereitten'' välit on sellaset ihan siedettävät tällä hetkellä. Ekat päivät koulussa oli tosi ahistavia, mutta kyl sitte aika nopeesti tottu siihen, että ei olla enää samassa porukassa jne.
Vaikeinta on ollu kyl mun pikkuserkkubestiksen kans ku normisti oli tottunu et sille kerto aina kaiken, mutta nyt ku ei olla enää pahemmin väleissä ni ei tuu enää kerrottua juttuja ja ja onki jotenki hassua ku olin tottunu tietämään aina kaiken, mutta nyt en enää tiiäkkää. Mutta onneks mulla on nyt joitaki ystäviä koulussa viel et niitten kans pystyy viettää tän viimesen puoli vuotta koulussa. Toivottavasti tästä sai nyt jonkinlaisen selvän, että millaset meidän välit on nykyään. Kysyä saa jos jäi jotaki epäselväks.

Sitten tullaanki siihen toiseen aiheeseen, josta ei oo niin helppo puhua eli siis ihastukseen. Mutta luojan kiitos mä en koskaan ehtiny ihastua tuohon henkilöön sillain kunnolla. Aluks olin sillai aaah ihana poika ymsyms, kunnes sain kuulla et mun entisellä parhaalla kaverilla on säätöä sen kans ja mä en tienny asiasta mitään. Onneks tää mun entinen kaveri kerto siitä ite, mut liian myöhään. Suutuin aika kympillä sille, ku se ties et tykkäsin siitä pojasta mut meni kuitenki ite säätään sen kans. Eli ei siis kannata ihastua kaverin kans samaan poikaan.. Mutta en mä enää sitä poikaa voi saada, koska ne nyt seurustelee. Sillon ku kuulin et ne seurustelee, niin ymmärsin, etten mä oikeesti ees ollu hirveen ihastunu siihen poikaan. Ja onneks näin koska olisin luultavasti tappanu jonku ku kuulin tuosta et ne seurustelee. Eli siis en tällä hetkellä tykkää kenestäkään vakavemmin. (alkaa kyllä pikkasen vanha suola janottaaaa... mut en suostu siihen, että alan muistella sitä yhtä....) Mutta jos tästäki aiheesta herää kysymyksiä niin kysyä saa! :)

Tästä päivästä vois kertoa sen verran, että on tullu nukuttua, luettua ja katottua telkkaa. Perus lauantai + siihen päälle vielä että illalla ois sauna, karkkii ja putouksen finaali ! Mukavaaaa.

Hups, en mä nyt oikein muuta enää keksi.. Kuviakaan ei nyt oikeen tuu ku en oo kuvaillu tai mtn..

Mutta huomiseen!

PS. Näin mainoksen, että The Sounds olis tulossa maalikuussa Suomeen! Haluisin niiiiiiin paljon mennä kattoon, mut Helsinkiin on liian pitkä matka.. :< 

PPS. Saa ehdottaa kaikkia postaustoivomuksia/ehdotuksia!

♥: Nea

Ei kommentteja: