16.2.2012

Pojat on perseestä ja koko elämä kaatu

Niiin, päätin justiinsa että en aio ihastua kehenkään pitkääään aikaan ku mulla on tuota taipumusta ihastua tyyppeihin joita en voi saada.. Tänään viimein tajusin sen ja siksi on ollu hieman pahamieli.

weheartit

Asiaa ei myöskään parantanut se, että äiti sano ettei se tykkää siitä ideasta että menisin Kokkolaan yläasteen jälkeen. Ihan sama, mä meen sinne koska haluan. Se vaan sanoo että oon liian nuori muuttamaan Kokkolaan. Oon sillon jo 16v. ja onhan niitä muitakin muuttanu sen ikäsenä ja pärjänny ihan hyvin. Mä oon päättäny, et meen Kiviniityn lukioon ja sinne mä kans meen!

Niiin ja sitte viel et äiti ei päästä mua yksiin bileisiin. Monet mun kavereista menee ja mä en pääse! Aina mussutetaan ku en oo missään ja nyt ku oisin menossa niin äiti ei päästä. Joo tiiän että se johtuu siitä että joisin, mutta silti. Oon ennenki juonu ja selvinny ihan hengissä. Eikä äiti koskaan ees oo raivonnu mulle mun juomisesta. Join ennen paljonpaljon useammin, mutta nyt onki jo vierähtäny 3kk viime kerrasta, niin ois ihan mukava välillä. Mutta olkoot tuollanen tiukkis-äiti. Turha sitte valittaa siitä että oon huonolla tuulella 24/7 jne!

Kuten varmaan huomaa niin oon NÄÄIN huonolla tuulella!! Tekis mieli heittää tavaroita seiniin ja huutaa kurkku suorana, mut koitan nyt hillitä itteni.

Ainiiinn vielä mua ärsyttää se, että oon jääny jumiin Bubble Witch Sagassa siihen 35 kenttään!! ÄÄÄÄÄÄÄ.
Onneks on kuitenkin keksitty musiikki, joka saa mut vähän paremmalle tuulelle. (: Tässä yks! + Öitä<3

Birdy - Skinny Love


♥: Äkänen Nea

Ei kommentteja: