1.2.2012

Siivoilua

Moiiii ! Oon aika hyvällä tuulella ja oon ollu tänään ahkera!
Harjottelin soittamaan meidän kappaletta kitaralla jonku aikaa ja nyt se onnistuu sillai kohtuullisesti.

ihana toi mun ilme<3

Ja sitten oon siivoillu mun huonetta! Teen sellasta SUURsiivousta ja oon saanu jo vaatehuoneen siistiks ja huoneen sillain järkättyä. Se oliki päässy jo tosi aika huonoon kuntoon..

panoraamana tuli ihan huono laatunen... Mut tuollanen toi mun huone oli aluks..
Sitte huone näytti tuolta ku sain tyhjennettyä vaatehuoneen..
hihi sain vaatteet viikattua (:
Mutta niiin. Koulussa ei ollu niiin kiva olla ku oli kylmä, väsytti ja kaikki ärsytti näääin paljon.
Ja meinas pari kertaa mennä hermot ku pojat ihan tahallaan ärsytti. mur.

Tän mun ei kivan päivän pelasti varmaan ku Jami sai jonku leipomisvimman ja teki meille suklaakakkuu<3
Oli muksa tulla siivousten keskellä syömään sitä. (:
Mut en mä oikein muuta oo tänään saanu aikaseks.. Mut huomenna sitte tulee kuvia mun siististä huoneesta, ettei tarvii noita kuvia kattella missä näyttää et ois joku pommi räjähtäny.

+ Huomenna koitan tehä oikeesti jonku mielenkiintosen postauksen ku taas on menny vähän sellasiks 'tein tänään sitä ja sitä'...

Huomiseeen! (:

♥: Nea

Ei kommentteja: