10.2.2012

Long time no seen.

MOI IHMISET. Oon hengissä, vaikken ookkaa postaillu neljään päivään. Kiinnostus on ollu ihan jossai hukassa. Mut ei tää viikko oo ees ollu mitenkään erikoinen. Nytki mun pää jotenki tyhjeni en osaa kirjottaa mitään tänne enää.

Mun lähes kaikki päivät on menny bubble witch sagaaa pelatessa, telkan kattomisessa, nukkumisessa, syömisessä ja sellasissa perus jutuissa.. Koulu ei kiinnosta edelleenkään ja siel meneeki aika heikosti. DAMN.



Mulla ei ollu tälläkään viikolla vie töitä....... Jos mulla olis ollu toissaviikolla, viimeviikolla ja nyt niitä töitä niiin olisin 45€ rikkaampi.. Ja sillä rahalla olis ollu tarvetta, mut eipä sille oikeen mitään voi..

Liiksan tunnitki oli tänään ihan jepat. Hankijalkkista! Raskasta, mutta ihan kauheen hauskaa! Muutaman kerran tuli lennettyä kyljelleen ja ties miten sinne hankeen.. Heti ku pääsin kotia, niin tilasin ittelleni H&M:stä uggit jotka oli alennuksessa 4,95 ja lisäksi otin siihen kympin maksavat housut. (:


Nyt olis haaveissa lähteä tuonne kylälle, mut saa nähä et viittiikö tunkea.. (okei ehkä olisin menny katsomaan, että onko kiinnostuksen kohteeni siellä.) Toisaalta tekis mieli vaa jäädä kotia viettään koti-iltaaa.. (:

Eiii mulla muuta tänääään. (:
 
♥: Nea

Ei kommentteja: