26.2.2012

me ♥ you -> never,

Jooo-o. Tuli täs selattua fb läpi ja sieltä tuli sitte kuvia mun entisestä säädöstä ja damn ku tuumas tulla sellanen pieni ikävä, vaikka siitä on jo kohta 6kk ku meil on viimeks jotaki ollu. Täs välillä on toki ollu ties minkä näkösiä ihastuksia, mut silti aina toi yks tulee aina silloin tällöin mieleen. Nyt oon koittanu työntää sen mun mielestä pois, mut se ei jätä mua rauhaan. Ehkä se johtuu siitä et osa musta haluaa siitä eroon, mut se toinen osa ei halua.
En tiiä ees et miks aina palaan tuohon yhteen tyyppiin. Meistä ei enää koskaan luultavasti voi tulla mitään ja mä jaksan roikkua siinä. Oon tyhmä. Mutta ihastuin siihen niiin paljon pienessä hetkessä.

Joo mä jotenki nyt arvaan et kaikki mun tutut on sillai et: ''ei vittu Nea, miks sä sitä taas mietit?''
Ihan sama. Mä saan muistella menneitä ja mä saan ikävöidä. Vaikka se onki tositosi tyhmää.

Ehkä mä jotenki luulen jossain osassa mun aivoja, et kyllä se viel huomaa mut ja palaa mun luo..
Toikin on tosi tyhmää.

Mä todellaki toivon, että sitte ku pääsen Kokkolaan, niin löytäisin jonku joka veis multa jalat alta samalla tavalla ku toi yks sillon syyskuussa. Ehkä sitte oisin valmis unohtamaan tuon ihmisen.

weheartit


Nyt näistä muisteluista on pakko päästä eroon ja ennen ku alan rääkyä täällä niin loppuun viel kappale..

Ellie Goulding - Your Song




♥: Nea

Ei kommentteja: