19.2.2012

I understand if you can't talk to me again

Tää päivä on ollu astetta rankempi ja kauheempi. Päivään on sisältynyt tosi paljon itkua, surua ja menettämistä.
Erityisen kipeetä oli menettää hyvin rakas ystävä, jonka oon tuntenu koko elämäni mutta parempi kai näin.

Onneks se asia on nyt jotenki selvitetty vaikka siitä huono mieli jäikin.
Huomenna mun on pakko jäädä kotiin koska en jotenki oo valmis näkeen näitä ihmisiä joitten kans välit meni.
Mutta ei sitäkään voi ikuisesti paeta, joten tiistaina sitten pitäis koittaa mennä reippaana kouluun.

Mut emmä varmaan pysty olla reipas, koska tää oli kuitenki sen verran rankka kokemus ja en oo ikinä joutunu olemaan osa tällästä joten palautuminen ees kohtuu normaaliks voi kestää jonku aikaa. Itku on koko ajan herkässä ja se johtuu varmaan siitä ku oon niin herkkä ja en kestä tälläsiä.


Oon tässä koittanu saada jotain muuta ajateltavaa ja onneks muistin kattoa Idolsin. Torsten on varmaan yks mun lemppareista! Sen ääni on jotenki niin sellanen uh. Tykkään muutenki varmaan melkein kaikista niistä miehistä paitsi siitä virolaisesta.. Tytöistä en oo viel osannu päättää sitä lempparia.

Mut mää meen tästä kattoon noitten porukoitten kans jotaki leffaaaaa. Loppuun viel pari kappaletta!

Birdy - Terrible love

Ron Pope - A drop in the ocean

Dido - White flag


♥: Nea

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi hö :< tiiän tunteen !! itellekki on käyny noin ! koita kestää <3

Mitä sulle muuten nyt kuuluu? ois taas kiva saada tietää vähä enemmän että miten sun ja "kavereittes" kans nyt menee ja sähän sanoit että kirjotat sun ihastuksestas jotain, niin kirjotatko sä? :))

Neajj kirjoitti...

Koitetaan<3

Mut nyt mulle kuuluu ihan hyvää!
Onneks oon sen verran väleissä niitten kanssa, että pystyy puhumaan jos on pakko jne.. (: Mutta voisin tässä nyt illalla tai huomenna kirjotella meidän nykysestä tilanteesta. :> + Voisin kirjottaa siitä ihastuksesta sitte siinä samalla.. Nyt menee kyl hieman huonosti sen suhteen.