6.2.2012

hooked on games

Tässä ois nyt aluks ne kuvat uudistetusta huoneesta!



Hups, hokasin just et mulla ei oo kuvaa työpöydästä + koko siitä seinästä..

Mutta jooo, mun sunnuntai meni pelailessa The Sims 2:sta ja Bubble Witch Sagaa.. Oon kumpaanki niiin koukussa..

Tää päivä suju ihan lepposesti. Jaksoin jopa nousta aamulla klo 7 ku menin nukkuun jo ennen klo 22... (:
Koulussa muutama juttu ärsytti, mut en antanu niitten pilata mun päivää.. Kotona sitte kuunneltiin ja laulettiin Jamin kans kaikkia disney kappaleita ja juteltiin vaikka mistä. (: Vähän laatuaikaa senki apinan kans.

Nyt pitäis kattella pikkasen noita läksyjä ja lukea enkun sanakokeeseen, ennenku alan pelata pikkasen simssii... : D

Moiiiiii!

ps. Nypin mun kulmat ja nyt on kivasti vasemmassa ankara lovi..! Onneks kulmakynä on keksitty<3

♥: Nea

Ei kommentteja: