15.2.2012

Heippaheeiii! En oo taas piitkään aikaan postaillu, ku emmä jotenki oo vaa muistanu... ;o
Mutta ööm, ei oo sillain tapahtunu mitään jännää, eilen tosiaan oli meidän (ysien) pitämät iltamat, jotka ei ollu kyllä iihan nii kivat ku oisin toivonu.. Meidän bändiki esiinty siellä. Minä ja Milla laulettiin + Milla soitti pianoa ja Rosso ja Veera kitaraa ja rumpuja. Kaks biisiä vedettiin, aamu ja pidä musta kii ja mun mielestä ne meni ihan hyvin! En ees jännittäny niin paljoa ku olin aatellu.

Toissapäivänä tuli hengailtua Jossulla ja vähän ylikylässä muutenki traktoreilla.. Ei me siel kyllä kauaa ajeltu ja lähettiin sitte kohti kirkonkylää ja kotia.

Ei kai mulle muuta oot tässä oikeen tapahtunu.. Tänään menin kouluun vasta kolmannelle tunnille ja nyt on tullu kyläiltyä jne. (:

Huomenna Vetelin lukion abit tulee viskomaan meille karkkeja ja perjantaina Vetelin lukion kakkoset tulee tanssimaan tänne Halsualle ja niitä pitäis mennä kahtomaan sitte!

Mä oon tässä mietiskelly noita mun peruskoulun jälkeisiä suunnitelmia ja oon nyt aika vahvasti tullu siihen tulokseen, että tämä tyttö muuttaa Kokkolaan. Toivottavasti pääsen sitte sinne Kiviniityn lukioon! Mut kai mä sinne pääsen ku keskiarvon alaraja on 6.8 ja mulla on kuitenkin yli 7. Musiikkilukio ei enää inspaa lähes ollenkaan. Ainoastaan ne laulutunnit on sellanen, minkä vuoks vaan voisin sinne mennä.

Nyt toiveena olis päästä viikonloppuna pitämään vähän hauskaa viihteelle, mut saa nähä et löytyykö kaveria. Noi mun tytöt on aina noitten poikien mukana, ja mä taas en sillain viiti mennä niitten mukaan ku musta tuntuu et pojilla on jotai mua vastaan.. ;o Eii sitä kaikkien kaveri aina voi olla.

Olis ihan kiva päästä alottaan nuo lastenhoitokeikatki jo kun rahaa tarvis.. Huomenna sitte toivottavasti!


Nyt tässä haaveilen ja kuuntelen nrj:ltä rakkausbiisejä<3 Ainiin, ihanaa myöhästynyttä ystävänpäivää lukijat!
Heiii!



♥: Nea

Ei kommentteja: