29.2.2012

Hair

Mä oon näääääääääääääääääääääääääääääääääin kyllästyny mun hiuksiin ! Tuli muutenki tällänen inspis tehä postaus sellasista hiuksista, joita himoitsen. (: + Tässä tulee pikkasen kuvia mun hiuksista eri vuosina.

Väriltään vois olla sellaset mahongin ruskeat tai ihan vaan tumman ruskeet. Olis kiva kokeilla blondia monen vuoden jälkeen, mutta hiukset kärsii ja ei sopis varmaa enää niin hyvin.. Mulla on aina ollu sellaset yks väriset hiukset, joten ois jotku raidatki ihan kivoja tai sillain että otsis on eri värinen tai alta toisen värinen ja päältä taas joku toinen..

Yllä olevat hiukset oli väriltään aivan ihanat! Harmi vaan et se väri sillein haalistu pois.. :<
Eli hetken päästä hiukset oliki jo tuon näköiset:

Sellasesta unelma hiusväristä en nyt jaksanu ettiä mitään kuvaa, mutta jokainen voi koittaa omassa päässään muotoilla sellasen kivan kuvan. (:

Mallista sitten sen verran, että en enää koskaan leikkaa mun hiuksia lyhyiks! Tein sen 7lk ja näytin tältä:

Tälläset olis AIVAN IHANAT! :
weheartit

weheartit

weheartit
Joskus tekis myös mieli repästä ja vetää ittelle sivusiili.
Google kuvahaku, ylikasvanu sivusiili..
 Mutta nyt mun on vaan pakko tyytyä näihin mun nykysiiin ja koittaa kasvattaa niiitä! :<
hemaiseva............
♥: Nea
 

Ei kommentteja: