4.2.2012

Ei sille mitään voi jos elämä potkii päähän

Joo mä tiedän. Oon paska pitään lupauksia..
Mut mulla on hyvä syy miks en eilen tehny postausta ja lisänny niitä kuvia.
Mulla tuli eilen koulus pää kipeeks ja tulin sit kotia ja nukuin 5h ja sen jälkeen mulla on ollu huono olo ja ei ollu enää vaa kiinnostusta kirjottaa mitään. + En ehtiny ottaa niitä kuvia, ku nukuin yli valosen ajan. Mut mä koitan teille illalla lisäillä niitä kuvia, koska tällä läppärillä en pysty muokkaamaan niitä kivemmiks olleskaa.

Eilinen päivä oli kyllä niin perseestä. Mun olis eilen tehny mieli lähtee oloiltaan, mut silti mua jotenki ärsytti kaikki ihmiset ja aattelin etten jaksa ketään just sillon. Nyt mua pikkasen kaduttaa, mut eipä sille nyt enää mitään voi.

Kaikki menee nyt niiin huonosti. Koulu ei kiinnosta, kavereitten seura ei kiinnosta, ulkona on ihan kauheen kylmä, mulla on ollu tällä viikolla pää kipiä joka vitun piipin päivä ymsyms. Äiti veikkaa et mun päänsäryt johtuu stressistä ja aattelin et se voi olla ihan oikeessa, koska mua stressaa kaikki koulujutut niin kympillä. Tulis jo hiihtoloma, et sais ottaa viikon ihan rennosti..

Toivottavasti ens viikko ois sitte paljon kivempi ja rennompi!

ps. Näin tosi ihanaa unta siitä, et mulla ois ollu maailman ihanin poikaystävä! Toivottavasti se oli joku enneuni..

weheartit
♥: Nea

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Hmh, tsemppiä! Kyllä se vielä iloks muuttuu, oon ihan varma. :)

Neajj kirjoitti...

voi Emma oot ihana! :> mutta joo eiköhän. (: