11.1.2012

Unettomuutta ja punastumista

Hah, mietin tuota otsikkoa ainakin puoli tuntia ja kattelin laulunsanoja, mutta kun en keksiny mitään niin tyydyin sitten laittamaan tuollaisen tylsähkön. Otsikon tekstin ymmärrätte tässä postauksessa sitten. (:

Eilen menin nukkumaan heti kun skins loppu ja olin tooosi väsyny ja ootin kovasti et pääsen nukkumaan ja olin vielä päättäny, et herään heti klo 6.30 että ehtisin laittautua kerranki kunnolla, mutta sitten ku pääsin sänkyyn niin ei uni sitte tullukkaa. Mietiskelin kaikkia juttuja ja haaveilin ja uni tuli joskus 1-1,5h päästä sitten.
  Ja aamulla sitten kun kello pärähti soimaan klo 6.30 olin ihan pikkasen viel väsyny ja päätin laskea kymmeneen ennen kuin nousisin. Siinä kävi sitte sillä tavalla, että herään klo 7.50 siihen ku pikkuveli juoksee huoneeseen huutamaan et kello on kohta kaheksan... Damn.. Niin mun tuuria.. Siitä sitte vauhilla laittauduin hyvin vähän ja juosten kouluun mutta en myöhästyny!




                                                    we♥it

                                                     
Sitten tuohon punastumiseen. Vihaan ylikaiken kun mulla on tapana punastua jos vaikka esim vastaan väärin tunnilla, puhun ihan sama kenelle pojalle yms! Btw, punastun tässä kirjottaessaniki... Ja tän päivän kauhein hetki oli kun äikän tunnilla meillä oli sellanen ryhmäkeskustelutunti Tuntemattomasta sotilaasta ja siinä piti sitte esittää omaa hahmoaan, joka on mulla Riitaoja. Kaikki istuttiin sillain ''ringissä'' ja sitte aina kun mun piti vastata ni puna nousi kasvoille, ku kaikki vaan tuijotti mua. Ahistun myös semmosissa tilanteissa, joissa mun pitää yksin puhua suurelle väkijoukolle. Ja tää kaikki johtuu siitä ku oon niiiiin ujo. Mut toivottavasti pääsen joskus tästä punastumisesta ja ahistumisesta yli.

Mun teki hirveesti mieli laittaa tähän jotain omia kuvia, mut kaikki epäonnistu.. -.- ens kerralla sitte!

♥: Nea

2 kommenttia:

lottta kirjoitti...

nea hyvi sä siinä puhuit <: ite en ois saanu sanaa suusta oikeesti tai sillee mun perus vastaus tollasis tilanteis on se emmätiiä D::D:D::D !

Neajj kirjoitti...

hahh, kiitti (: Mulla on kyl normisti kans se emmäääätiiä, mut nyt pakotin itteni sanomaan jotai vastaukseks : DDd