23.1.2012

Tyhjä päää

Viikonloppu oli harvinaisen huono, enkä siks jaksanu ees alkaa kirjotteleen tänne blogiin mitään.
Lauantai oli ihan hirvee, koska olin niin huonolla tuulella koko ajan et huuhuhu. Olisin voinu hakata joka ikisen joka sano mulle sanankaa. Onneks se oli jo sunnuntaina ohi, mut sunnuntait on aina masispäiviä, joten tääkin sunnuntai oli sellanen.

Äh, en meinaa keksiä mitään kirjotettavaa nytkäää.
Ainiii, eilen illalla sain Millalta viestin, et Katja on kysyny sitä ja mua laulamaan aamunavauksessa.
Totta kai mä sit suostuin, mut sitten illalla Millalta tulee viesti et se ei tuu huomenna kouluun. Eli se tarkotti sitä, et minä, kemmanen punastelija ja muutenkin toosi ujo joutuisin laulaa yksin.
Sitten ku tää aamu koitti ni olin vaan lievästi paniikissa, mut sitten ku se tilanne koitti niin olinki sitten vähän enemmän paniikissa. Nooo laulu meni nyt vähä miten meni, ainaki sain ääntä tulemaan mut se ei ehkä ollu sitte niin kaunista kuultavaa. Mut oon ylpeä itestäni, et tein sen. (: Eikä kukaan ainakaan haukkunu/kiusannu sen jälkeen, et kai se meni ihan siedettävästi? (VAI ? kuuluko mun ääni ees minnekkää?)

Koulus oli ihan jepa, tunnit ei ollu mitenkään tappavan tylsiä jne. Pojatki innostu leikkimään joillain valotikuilla.. mm. tökki niillä, tunki korvaan ja läpsi silleen kipeesti..

Mut emmä nyt mitään muuta jännää keksi.
Nyt oottelen et kello ois 19.30, koska salkkarit jatkuuu! Ja sen jälkeen tuleeki gleee. (:

Loppuuun viel tulee hyvä kappale ja ehkä joku kuva.
Moimoii muruset!




laatu<3
♥: Nea

Ei kommentteja: