15.1.2012

To realize what we used to have, We don’t have it anymore

Anteeks tää pieni hiljaisuus, mut nyt viikonloppuna ei oo kauheesti inspannu roikkua koneella.

Mutta oon ollu hyvä sisko ja laskenu Jeren ja Danin kans mäkeä ja pelannu Jeren kans indiana jonesia pleikalla monta tuntia. + Muutenki viettäny aikaa poikien kans.

Perjantaina koulussa liikalla kävin ankaralla lenkillä siinä hirveässä säässä, mut sen jälkeen olo oli kyl tosi hyvä ja aattelin, et pitäis varmaan liikkua pikkusen enemmän.. Toivottavasti innostuisin hiihostaki sitten, ku saan uudet sukset.

Mua harmittaa aika paljon, ku musta tuntuu et oon vähän niinku ''unohtunu'' porukoista..
Mikään ei oo oikeestaan enää ennallaan sen viime viikkosen takia.. Mut minkäs teet.
Olis niiin kiva, et mulla olis paljon kaverityttöjä ja kaveripoikia.. Semmonen olis mun unelma kaveriporukka.
Mut toivottavasti yläasteen jälkeen saan paljon uusia ystäviä, niin poikia ku tyttöjäki.



Voi että ku koulussa tulee olemaan hiljasta ku Milla ei oo viikkoon paikalla.
Ja toivottavasti toi viikko menee nopeeta, koska Milla on se jolle pystyn puhumaan ihan kaikesta. Ja oon nyt sellasella tuulella että keksin angstaamista lähes joka asiasta..
Siinä on tyttö joka on mulle tositosi tärkeee<3

Koitan ottaa itteeni nyt niskasta kiinni ja postata ens viikolla hieman ahkerammin!

♥: Nea

Ei kommentteja: